„Buna ziua. Mi-am făcut cont pe Birouldecredit.ro și nu-mi apare decât să selectez data și așa mai departe. Dau caută și nu-mi apare nimic.
Eu am fost înscris ca rău platnic, au trecut cei 4 ani pe care trebuia să-i aștept. Cum pot sa fac prin intermediul site-ului să-mi arate că nu mai sunt in baza de date la ei să-mi scrie ca nu s-au găsit raportări sau ceva de genul?” intreaba un cititor.
Raspuns
Stimate domn,
Iata raspunsul la intrebarea dumneavoastra, primit de la Birouldecredit.ro:
„La prima conectare, asa cum este cazul dumneavoastra, istoricul pe cont este gol, deoarece nu ati efectuat solicitari anterioare si de aceea nu gasiti nimic.
In consecinta, pentru a vizualiza situatia curenta trebuie sa solicitati Situatia Inscrierii in rubrica „Adauga solicitare” -> „Situatia Inscrierii”.
Imediat dupa inregistrarea solicitarii puteti apela rubrica „Solicitarile mele” si sa vizualizati raspunsul primit (Situatia Inscrierii).
Orice alta solicitare va fi pastrata in istoricul contului personal si o veti putea apela conform criteriilor de cautare afisate.”
Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa rezolvati problema cu Biroul de Credit.
Vasile Pop Coman
jurnalist
Bancherul.ro
vasile.coman@bancherul.ro