BCR anunta ca aplicatia de internet/mobile banking are probleme de functionare:
"În acest moment, George funcționează cu o serie de intermitențe. Lucrăm intens pentru remedierea situației. Pentru orice întrebări, ne puteți suna la *2227, unde suntem disponibili 24/7, sau ne puteți scrie un mesaj privat, aici pe pagina de Facebook."
Clientii BCR s-au plans, pe Facebook, ca nu functioneaza nici call-center-ul BCR, nici e-mailul pentru notificarile tranzactiilor.
Alti clienti au reclamat ca nu au putut plati nici cu cardurile.
Unii clienti BCR spun ca nu pot efectua operatiuni nici la unitatile bancii, intrucat tot sistemul informatic este nefunctional.
BCR a precizat urmatoarele, la solicitarea Bancherul.ro:
"În acest moment, aplicația noastră de Mobile & Internet Banking funcționează cu intermitențe, cauzate de o serie de fluctuații pe rețelele de comunicații dintre serverele de date. Lucrăm intens pentru remedierea situației. Comunicăm pe toate canalele cu clienții noștri și gestionăm solicitările lor, inclusiv de plăți, prin intermediul Contact Centerului BCR (*2227).
Toate cardurile BCR funcționează normal pentru plăți la comercianți și alte operațiuni la orice aparat ATM/MFM BCR sau alte bănci. Revenim cu informații."
ACTUALIZARE
BCR a anuntat, in 16 octombrie 2021, ca aplicatia George functioneaza fara probleme:
"George a revenit în forță și este 100% disponibil și pregătit să efectueze operațiuni."