Clientii Raiffeisen se plang ca nu functioneaza aplicatia de mobile banking a bancii, denumita Smart Mobile.
Banca spune ca aplicatia functioneaza, insa trebuie instalata ultima versiune a acesteia.
De asemenea, banca recomanda clientilor care au probleme cu aplicatia sa stearga datele si sa goleasca memoria cache a aplicatiei.
"Va rog sa remediați problema cu aplicația, nu pot face plati online, apare următorul mesaj: Nu v-am putut autentifica luați legătura cu banca dumneavoastră. Va rog sa remediați problema", s-a plans un cititor Bancherul.ro.
"Ce se întâmplă cu aplicația Banking online? De astăzi dimineața nu merge și nici la telefon nu preia nimeni??!!", a comentat cineva pe Facebook.
Raiffeisen a raspuns pe Facebook:
"Aplicatiile functioneaza la parametri normali.
Te rugam sa te asiguri ca ai instalata ultima versiune a aplicatiilor.
De asemenea, iti recomandam sa stergi datele, sa golesti memoria cache a aplicatiei, iar ulterior sa te loghezi din nou.
Astfel, te rugam sa urmezi pasii urmatori: Settings > Applications > Smart Token/Smart Mobile> Clear Data + Clear Cache.
Daca utilizezi Raiffeisen Online, te rugam sa stergi istoricul browser-ului actual (clear the cache, cookies & history) si sa incerci din nou accesarea serviciului.
In cazul in care situatia persista dupa urmarea pasilor mentionati, te rugam sa apelezi *2000 sau 0213063002, de pe numarul de telefon declarat bancii pentru verificarea situatiei.
Incercam sa raspundem tuturor apelurilor primite in cel mai scurt timp posibil, insa in anumite perioade de timp, durata de asteptare poate fi mai mare in functie de numarul clientilor ce ne contacteaza si in functie de operatiunile pe care acestia le doresc.
Te rugam sa ramai in asteptare, apeland de pe numarul de telefon declarat bancii, pentru a-ti pastra prioritatea in preluarea apelului.
Iti multumim pentru intelegere!
Echipa Raiffeisen Bank."