"Vreau sa aman rata la TBI si nu mai fost acceptată, nu vor sa ma ajute deloc, macar cu o rată mai mică. Ce pot sa fac?", intreaba o cititoare, la Reclamatiibanci.ro.
Raspuns ReclamatiiBanci.ro:
Stimata doamna,
Atat bancile, cat si IFN-urile precum TBI Credit, sunt obligate de lege (OUG 37/2020, modificata prin OUG 227/2020 sa amane ratele la creditele celor afectati de criza COVID-19, pe o perioada de pana la 9 luni.
Daca TBI Credit refuza sa va amane rata, sfatul meu este sa faceti o reclamatie in acest sens, prin e-mail (ccc@tbicallcenter.ro) sau la telefon 021.529.86.00. De asemenea, puteti completa formularul de pe site-ul TBIBank.ro.
Daca TBI Credit nu va raspunde de reclamatie, va recomand sa luati legatura cu CSALB (Centrul de Solutionare Amiabila a Litigiilor in domeniul Bancar), o institutie care va ajuta gratuit sa rezolvati problemele cu bancile si IFN-urile, la telefon 021.94.14, email office@csalb.ro sau pe site-ul www.csalb.ro. (vezi aici raspunsul integral)
Ai probleme cu bancile sau IFN-urile? Scrie-ne aici si te ajutam.