Banca Romaneasca va majora, din 22 februarie 2021, nivelul comisionului perceput clientilor persoane fizice pentru retragerile de numerar la ghiseele bancii de la 0,5% minim 5 lei cat este in prezent la 1% minim 15 lei.
Pentru retragerile de numerar in valuta, comisionul ramane 0,5%, dar suma minima creste de la 3 la 5 euro.
Banca face mai mari si alte comisioane, de la aceeasi data:
- Comisionul pentru transferuri intrabancare in valuta la ghisee si prin internet/mobile banking creste de la 1 euro la 3 euro;
- Comisionul pentru transferuri interbancare la ghisee in lei si euro cu valori intre 500 si 50.000 de lei creste de la 15 lei la 18 lei, iar pentru sume de peste 50.000 de lei si urgente de la 25 la 35 de lei.
- In cazul transferurilor prin internet si mobile banking, prin aplicatia e-bancamea, comisioanele pentru transferuri in lei si euro pentru sume intre 500 si 50.000 de lei se majoreaza de la 10,5 lei la 12,6 lei iar in cazul sumelor de peste 50.000 de lei si urgente de la 17,5 lei la 24,5 lei.
- Eliberarea unui extras de cont la ghiseul bancii sau trimiterea extrasului prin e-mail la cererea clientului va costa 25 de lei fata de 5 lei, pentru o perioada mai mica de 3 lui si 40 de lei pentru o perioada mai mare de 3 lui.
- Inchirierea unui casete de valori de talie mica nu va mai costa 4,17 euro+TVA/luna si garantia de 15 euro si 50 de lei +TVA pe lulna si garantie de 200 de lei. Caseta medie va costa 70 de lei+TVA/luna si garantie de 300 de lei, iar cea mare - 90 de lei+TVA/luna si garantie de 350 de lei.
- Un comision de 60 de lei a fost introdus pentru eliberarea de diverse adrese;
Banca Romaneasca va majora si unele comisioane pentru carduri, astfel:
- comision de 10 lei pentru livrarea cardurilor de debit la domiciliul clientilor si 15 lei pentru cardurile de credit;
- comisionul de conversie valutara va fi 2%, indiferent de tipul cardului;
Banca Romaneasca mai precizeaza ca platile online cu cardul se vor face prin autentificare biometrica in aplicatia BROM Pay sau prin doua parole: una statica si codul 3D Secure.
Parola statica este formata din ultimele 6 cifre din CNP, in cazul clientilor rezidenti, respectiv ultimele 6 caractere ale numarului de pasaport/document de identitate in cazul clientilor nerezidenti, parola care va fi schimbata la primta tranzactie.
Clientii bancii care nu sunt de acord cu noile comisioane au dreptul sa denunte in mod unilateral contractul, gratuit, fara invocarea unui motiv, in orice sucursala Banca Romaneasca sau prin e-mail: contact@brom.ro, pana la data de 22.02.2021.
Daca pana la aceasta data banca nu va fi informata cu privire la refuzul aplicarii noilor comisioane, modificarile vor fi considerate acceptate de clienti.
Vezi aici informarea publicata de Banca Romaneasca.