ING Bank le-a trimis eronat unor clienti mesaje privind blocarea cardurilor si le-a recomandat sa intre in aplicatia de internet/mobile banking pentru a verifica situatia acestora, fapt care a dus si la blocarea aplicatiei, care in prezent nu poate fi accesata.
"O parte din utilizatorii ING au primit eronat un SMS privind blocarea cardului. Puteți verifica statusul acestuia în Home’Bank, secțiunea Produse-> Carduri și tranzacții-> Cardurile mele. Vă cerem scuze pentru neplăcerile create", conform unui anunt publicat pe site-ul ING.ro.
De asemenea, serviciile de internet/mobile banking ING Home´Bank Web si ING Home´Bank Mobile apar ca fiind disponibile partial.
Clientii ING se plang, ca de obicei in ultimii ani, ca aplicatia Home Bank are prea des defectiuni.
"Home bankingul nu functioneaza DIN NOU. Pentru nu stiu a cata oara in ultima vreme. Daca tot platim taxe de administrare si comisioane macar angajati niste programatori care sa va rezolve problemele tehnice", s-a plans un client ING, pe Facebook.
ACTUALIZARE
Home Bank nu functioneaza nici astazi, 12.10.2020, la aproximativ 24 de ore dupa ce a fost sesizat incidentul ING.
Acelasi mesaj (vezi foto) este postat pe pagina de internet a bancii, in care se spune ca Home Bank este disponibil partial.
Responsabilii cu comunicarea ai ING nu au raspuns la intrebarile trimise ieri de Bancherul.ro cu privire la acest incident.
(stire in curs de actualizare)