Clientii Raiffeisen se plang ca astazi au avut probleme in utilizarea cardurilor de debit la POS-urile magazinelor.
"Azi dimineata nu mergea tranzactionarea cu cardul de debit Raiffeisen la POS alte banci", s-a plans un client al bancii, pe Facebook.
"S-au facut cumparaturi la Kaufland, cont blocat si a fost retrasa aceeasi suma de doua ori! Plus ca operatorii telefonici sunt toti ocupati (o jumatate de ora pierduta fara a raspunde nimeni). Oare ce parere ar avea Protectia Consumatorilor???" a intrebat un client Raiffeisen.
"Mie mi-au luat banii de patru ori", s-a plans un alt client Raiffeisen.
"Si dupa un telefon abia mi-am recuperat 2 si au zis ca in 30 de minute restul. Au trecut deja 7 ore si din nou stau la telefon sa intru cu operatorul. Cred ca e nevoie de o plangere pe langa Protectia Consumatorilor si de o plangere la politie pentru furt", a adaugat clientul Raiffeisen.
"Raspuns dupa 2 x 40 de minute de asteptat: facem o sesizare care dureaza 30 de zile. Deci bani blocati minim 30 de zile", a adaugat clientul bancii.
Raiffeisen nu a raspuns clientilor si nici nu a postat vreun anunt privind incidentul. In schimb, banca a anuntat, in jurul orei 15, ca in noaptea de sambata, 21 noiembrie, spre duminica, 22 noiembrie, va derula o mentenanta la tranzactiile cu cardul online si la comercianti (POS).
Pe site-ul Raiffeisen.ro, cele doua servicii figureaza in prezent ca fiind functionale.
ACTUALIZARE
In 22.11.2020, un client Raiffeisen s-a plans ca banca i-a luat banii din cont, desi nu a putut plati cu cardul, si nici pana in prezent nu i-a primit inapoi:
"Cand imi bagati inapoi in cont banii pe care mi i-ati luat din cont pe data de 20, cand ati avut probleme cu POS-urile? V-a luat trei minute sa-mi luati banii din cont pe 2 tranzactii esuate. Acum, ce facem?"
Raiffeisen nu i-a raspuns clientului.