Raiffeisen Bank intampina probleme cu functionarea aplicatiei de mobile banking Smart Mobile, din cauza actualizarii acesteia cu o noua versiune, inaccesibila pentru unii clienti ai bancii.
"Smart token afisa mesajul "aplicatia nu este disponibila momentan, va rugam incercati mai tarziu". Corect ar fi fost sa se solicite update, de unde trebuia sa stiu?", a reclamat un client Raiffeisen, dupa ce banca i-a transmis sa se asigure ca are descarcata ultima versiune a aplicatiilor.
"Eu de o ora incerc, si nu merge", s-a plans, ieri, un alt client Raiffeisen, pe Facebook.
Un alt utilizator al aplicatiei Raiffeisen s-a plans ca nu functioneaza tokenul. Banca i-a raspuns ca "trebuie sa te asiguri ca ai descarcata ultima versiune a aplicatiilor".
Clientul Raiffeisen a replicat, criticand banca pentru faptul ca nu s-a facut automat actualizarea aplicatiei: "Cand s-a facut update la aplicatie cu tematica de toamna, trebuia facut update si la token".
Raiffeisen Bank a mai avut recent o alta problema cu aplicatia de mobile banking Smart Mobile, care nu functiona pe telefoanele iPhone cu sistem de operare iOS versiune mai mica de 13 (vezi aici detalii).