George, aplicatia de internet si mobile banking a BCR, nu functioneaza din jurul orei 11, in conditiile in care astazi este zi de salariu, inaintea sarbatorii de Sfanta Maria, de maine, astfel ca aplicatiile si cardurile bancare sunt foarte utilizate.
Mai multi clienti au reclamat ca nu au putut plati nici cu cardurile in magazine, insa banca spune ca nu sunt probleme cu cardurile:
"În acest moment aplicația George este indisponibilă din motive tehnice. Lucrăm la remediere și revenim cu update când George va fi din nou online.
Până atunci toate cardurile BCR/George funcționează normal pentru plăți la comercianți și operațiuni la orice aparat ATM/ MFM BCR sau alte bănci. Vom reveni cu notificari la reluarea accesului in aplicație", a anuntat BCR, pe Facebook, in jurul orei 16.
"De la 11:00 tot încerc sa intru pe aplicație" s-a plans un client BCR, pe Facebook.
BCR a precizat, in jurul orei 17,30, ca "am stabilizat varianta web a lui George, la adresa: https://george.bcr.ro
"Am vrut sa fac o plata la PoS acum o ora și a fost refuzata tranzacția!", a reclamat alt client BCR.
"Nu intampinam probleme pe platile cu cardul", a replicat BCR.
Clientii BCR sunt nemultumiti ca aplicatia George nu functioneaza tocmai astazi, cand este zi de salariu:
"Ne pare rau, dar nu este corect ca intr-o zi de salariu, pentru toti bugetarii tarii care sunt clentii bancii dumneavoastra sa aveti mentenanta la acest jalnic George. Cred ca in curand voi trece la o alta banca, deoarece pe sistem informatic aveti grave probleme. Spun acest lucru, pentru ca nu este prima data de cand ati trecut la George, cand aveti probleme. Daca nu reusiti sa gestionati o aplicatie moderna, de ce nu ati ramas la ceea ce aveati deja, si care chiar functiona bine", a postat cineva, pe Facebook.
ACTUALIZARE
In jurul orei 19,30, BCR a anuntat pe Facebook ca aplicatia George este din nou functionala, atat pe telefoanele mobile cat si in varianta web:
"George este din nou online, atât în aplicație, cât și în varianta web. Ne pare rău pentru situația de astăzi și ne asumăm eroarea. În situația în care întâmpinați probleme la utilizare, ne puteți scrie aici, în Social Media sau ne puteți suna 24/7 în Contact Center la *2227."
Clientii BCR au raspuns ca aplicatia tot nu functioneaza: "Bcr, tot nu functioneaza aplicatia!!!!"
BCR a replicat: "Punctual mai sunt latențe. Va rugam reincercati si reveniti daca tot nu se rezolva. Suntem aici. Ușor ușor va reveni la parametri normali. Îți mulțumim pentru răbdare!"
Alti clienti au reclamat ca nu pot face plati:
"Am incercat sa fac un transfer și am primit mesaj ce îmi transmite ca am contul blocat iar codul erorii este 9024.
BCR a raspuns: "Puteti incerca sa reactivati etoken: din setari —> reactiveaza etoken. Trebuie sa cunoasteti nr utilizator si serie/nr CI.
Daca nu functioneaza, va rugam sa ne oferiti in mesaj privat un numar se telefon pentru a va contacta si a rezolva eroarea."