www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



Aplicatia Home Bank a ING este in a saptea zi de "disponibilitate partiala" (actualizat)

Autor: Bancherul.ro
2020-08-13 22:19

Aplicatia de mobile banking a ING, Home Bank, are probleme de functionare pentru a saptea zi consecutiva, dupa ce duminica banca a actualizat-o cu o noua versiune, care s-a dovedit a avea mai multe erori care nu au fost remediate nici pana acum.


Pe site-ul ING.ro, Home Bank apare in continuare ca fiind "disponibila partial", cu urmatorul mesaj:


"În urma release-ului noii versiuni a Home’Bank din acest weekend, am întâmpinat unele buguri pe care le-am corectat în cea mai mare măsură. Este posibil însă ca utilizatorii de Ios să mai întâmpine o problemă legată de activarea vibrației atunci când folosesc aplicația – aici am facut corecția și urmează să fie implementată în noua versiune a aplicației în AppStore. Totodată, unii utilizatori nu își pot vizualiza conturile din portofoliu, accesând aplicația de pe mobil. Până rezolvăm situația, puteți utiliza Home´Bank în varianta desktop sau puteți încerca reinstalarea aplicației sau ștergerea cache. "


Clientii ING se plang insa ca Home Bank nu functioneaza deloc, de cinci zile, pe telefoanele iPhone cu sistemul de operare Ios:


"Sunt câteva zile bune de când nu ne merge aplicația. Va rog sa remediati acest lucru cât mai repede, nu ne dorim sa ne reamintim de servere picate, plăti dublate, etc..."


"De cateva zile aplicatia de ios nu poate fi folosita!!! WTF ING??"
"ING Romania Reparati aplicatia, de 3-4 zile nu merge. Am restartat, reinstalat. Mai ramane sa imi retrag banii si sa inchid contul", au reclamat clientii ING, pe Facebook.


ING a raspuns: "In urma release-ului de duminica, am intampinat bug-uri pe care le-am remediat in cea mai mare masura. Daca in continuare intampini probleme in accesare, iti recomandam reinstalarea aplicatiei si sa reincerci logarea. Inca mai avem cateva probleme care urmeaza sa fie rezolvate cat de curand."


"Bai, faceti dracu ceva cu aplicatia pe iOS, ca nu functioneaza deloc, ce naiba tot mermeliti la ea de o tot stricati. Nu sunteti in stare sa faceti un test inainte de update. Nu pot sa ma loghez ..."


ING a raspuns:
"In primul rand dorim sa ne cerem scuze pentru nefunctionalitatile inregistrate de aplicatia Home´Bank pe iOS. Colegii nostri au incarcat spre aprobare un nou update in App Store care va remedia erorile privind logarile in Home´Bank dupa ce va deveni disponibil si va fi instalat. Avem recomandarea ca pana la instalarea acestui nou update, sa utilizezi aplicatia Home´Bank din browser."


Clientii ING se plang ca nu-si pot vedea conturile din aplicatie:


"Dupa ce ma loghez, ramane ecranul portocaliu, cu sigla voastra si vibreaza telefonul incontinuu (de obicei, la logare vibreaza o singura data).


"Toti avem aceleasi probleme. Serios. Ori nu te poti loga (vibreaza icontinuu), ori daca reusesti sa te logezi nu se incarca scriptul, ramane in pom, pe niste texte de avarie. Nu apar butoanele."


ING a raspuns: "recomandarea este autentificarea cu parola sau logarea pe brwoser. Este o situatie cunoscuta care urmeaza sa fie rezolvata in cel mai scurt timp."


"ING Romania autentificare cu parola am folosit. Si problemele persista din Martie 😒. Acum a început sa vibreze continuu. Plus ca nu se încarca decât aleator, chiar dacă trec de pasul logarii", a replicat un client ING.


Clientii ING isi inchid conturile


"ING Abia aștept sa îmi închid toate conturile la banca ta neserioasa, unde aștept de o luna de zile sa fiu contactata de voi. Nu răspundeți la e-mailuri, nu Rezolvați probleme telefonic și nici in persoana la ghișeu. Aștept de o luna de zile sa pot Închide un cont. O nesimțire și bătaie de joc pe banii clientului", a postat un client, pe Facebook.


"Nici azi, dupa DOUA ZILE (and counting) home bankingul nu merge cu autentificarea cu amprenta cel putin pe ios. Si mai si blocheaza telefoanele. Voi continua sa pun aceasta postare de mai jos pana ne dati un raspuns cu privire le ce despagubiri veti da sau cum veti intelege sa reactionati daca sistemul (adica banca ING) isi va trage iar bani din conturile oamenilor. A se vedea mai jos.


🔴 ❗️planul meu pt toamna 2020 este SA SCAP DE VOI!
De ce?


👎🏻Tot timpul carpiti cate ceva, sunteti pe langa IT si modernitate. V-a crapat sistemul (a n-a oara) si mi-ati dublat tranzactiile - adica debitul (bref: am ramas cu minus pe card) exact cand eram in aeroport in Grecia si trebuia sa platesc ceva.


👎🏻Doua zile v-a luat ca sa ne puneti banii inapoi in conturi. Desigur am sunat si mi-ati spus sa ma descurc singur, pt ca voi sunteti o banca ce functioneaza pe principiul “la placinte inainte, la razboi inapoi” si nu dati doi bani pe clientii vostri. Daca nu era un domn binevoitor cu un card la alta banca mai de incredere pierdeam avionul sau bagajul. DIN CAUZA VOASTRA, FARA NICIO RECOMPENSARE.


👎🏻Sunteti niste CARPACI! (Cum naiba se strica sistemul asta astfel incat sa dubleze doar debitele - de fiecare data, niciodata creditele - ca sa vezi)


👎🏻Nici acum nu va merge Home-ul bine. Tot carpiti la el de vreo doi ani.


👎🏻Nu te poti loga cu amprenta, setezi notificari pe care oricum sistemul nu le efectueaza (dar le taxa la un mom dat), primesti sms-urile cu codurile pt 3D Secure dupa minute bune timp in care stai ca prostu. Zau, doar la voi e asa. Mai am doua alte aplicatii pe tel de la banci mai putin cu nasu pe sus decat voi.


👎🏻Serviciul Clienti este nepregatit complet, probabil nu puteti plati niste profesionisti si la salariile alea gasiti numai fara experienta.


👎🏻La updatarea datelor personale v-ati depasit atributiile, ati intrebat si ce servicii am si alte intrebari impertinente fara legatura cu contractul semnat anterior, probabil ca sa va construiti baze de date moka pe spinarea fraierilor.


👎🏻PARTEA DE INTERNET E DEZASTRU - asta in secolul 21.


👎🏻Sunteti praf, tot timpul va crapa ceva si cel mai important: 👎🏻👎🏻👎🏻VA IA ZILE CA SA REMEDIATI, deci nu ne putem baza pe banii nostri - si deci abia astept sa va parasesc


⛔️SALARIUL MEU NU MAI VREA LA ING 👎🏻
Logic. Il inteleg


🔴 ❗️planul meu pt toamna 2020 este SA SCAP DE VOI!


De ce?


👎🏻Tot timpul carpiti cate ceva, sunteti pe langa IT si modernitate. V-a crapat sistemul (a n-a oara) si mi-ati dublat tranzactiile - adica debitul (bref: am ramas cu minus pe card) exact cand eram in aeroport in Grecia si trebuia sa platesc ceva.


👎🏻Doua zile v-a luat ca sa ne puneti banii inapoi in conturi. Desigur am sunat si mi-ati spus sa ma descurc singur, pt ca voi sunteti o banca ce functioneaza pe principiul “la placinte inainte, la razboi inapoi” si nu dati doi bani pe clientii vostri. Daca nu era un domn binevoitor cu un card la alta banca mai de incredere pierdeam avionul sau bagajul. DIN CAUZA VOASTRA, FARA NICIO RECOMPENSARE.


👎🏻Sunteti niste CARPACI! (Cum naiba se strica sistemul asta astfel incat sa dubleze doar debitele - de fiecare data, niciodata creditele - ca sa vezi)


👎🏻Nici acum nu va merge Home-ul bine. Tot carpiti la el de vreo doi ani.


👎🏻Nu te poti loga cu amprenta, setezi notificari pe care oricum sistemul nu le efectueaza (dar le taxa la un mom dat), primesti sms-urile cu codurile pt 3D Secure dupa minute bune timp in care stai ca prostu. Zau, doar la voi e asa. Mai am doua alte aplicatii pe tel de la banci mai putin cu nasu pe sus decat voi.


👎🏻Serviciul Clienti este nepregatit complet, probabil nu puteti plati niste profesionisti si la salariile alea gasiti numai fara experienta.


👎🏻La updatarea datelor personale v-ati depasit atributiile, ati intrebat si ce servicii am si alte intrebari impertinente fara legatura cu contractul semnat anterior, probabil ca sa va construiti baze de date moka pe spinarea fraierilor.


👎🏻PARTEA DE INTERNET E DEZASTRU - asta in secolul 21.


👎🏻Sunteti praf, tot timpul va crapa ceva si cel mai important: 👎🏻👎🏻👎🏻VA IA ZILE CA SA REMEDIATI, deci nu ne putem baza pe banii nostri - si deci abia astept sa va parasesc


⛔️SALARIUL MEU NU MAI VREA LA ING 👎🏻
Logic. Il inteleg


Home Bank a devenit o loterie


"Oameni buni, ce faceti cu aplicatia de homebank? Serios? Deja e prea mult! Nu ma pot baza pe ea! Faceti ceva, platiti o firma serioasa sa va ajute. Nu e ok. Din martie, fiecare utilizare este o loterie (oare merge de data asta?). Singurul vostru avantaj competitiv se duce pe Apa Sambetei", s-a plans in client.


"Urmeaza sa inchid si eu orice colaborare ... dupa cei 9 lei + 2€ / luna comision ... ati mai adaugat si cireasa de pe tort, aplicatia asta minune, care merge doar cand vrea ea. Si ea nu prea vrea ... Aveam pretentii mai mari."


"Facem și noi ceva cu aplicația, de 5 ori am restartat telefonul pana acum.?!?!"


"ING Romania pai si erorile astea cum au aparut? A stricat App Store uploadul existent care mergea bine?:)) evident ca nu: ati uploadat voi (ca de fiecare data) un update netestat care a dus la asta."


ACTUALIZARE 16.08.2020


La o saptamana de la aparitia erorilor de functionare la Home Bank de la ING, dupa actualizarea aplicatiei cu o noua versiune, in urma cu o saptamana, in data de 9 august, aplicatia are in continuare probleme.


La starea serviciilor, de pe site-ul ING Bank, aplicatia ING Home´Bank Mobile figureaza ca fiind in "disponibilitate parțială".


Acelasi text afisat luni, 10 august, a ramas neschimbat:


"În urma release-ului noii versiuni a Home’Bank din acest weekend, am întâmpinat unele buguri pe care le-am corectat în cea mai mare măsură.


Este posibil însă ca utilizatorii de Ios să mai întâmpine o problemă legată de activarea vibrației atunci când folosesc aplicația – aici am facut corecția și urmează să fie implementată în noua versiune a aplicației în AppStore. Totodată, unii utilizatori nu își pot vizualiza conturile din portofoliu, accesând aplicația de pe mobil. Până rezolvăm situația, puteți utiliza Home´Bank în varianta desktop sau puteți încerca reinstalarea aplicației sau ștergerea cache."


Clientii ING continua sa reclame ca nu-si pot folosi aplicatia pentru accesul la conturi: 


"#INGRomania facem si noi aplicatia aia sa mearga? Nu de alta dar chiar as vrea sa pot folosi banii pe care ii tin in conturi...", a intrebat un client ING, pe Facebook.


ING a raspuns: "Daca utilizezi aplicatia pe un dispozitiv cu android, te rugam sa efectuezi clear cache si sa te reloghezi ulterior sau sa reinstalezi aplicatia.


Daca dispozitivul tau ruleaza pe iOS, avem incarcat spre aprobare un nou update in App Store iar pana cand va fi disponibil, avem rugamintea utilizezi aplicatia din browser."


Alt client ING a comentat: "ar fi o idee să reveniți măcar la aplicația veche, este deja indecent să nu avem acces la conturi de atâtea zile. Vă rog definiți mai clar ”remediere în cel mai scurt timp”.