Clientii ING Bank au reclamat astazi probleme la depunerea de bani la bancomatele bancii, care nu se inregistrau in conturi. "Depunerile nu apar in conturi", s-a plans un client ING.
Banca a recunoscut existenta problemei, intr-un mesaj pe o retea de socializare: "situatia este in curs de verificare si se lucreaza cu prioritate pentru remediere".
Alti clienti s-au plans ca banca nu a raspuns la telefon si ca nu au primit bani de la bancomatele ING: "Nu raspunde nimeni la call center de 45 de minute. Bancomatul nu a emis suma retrasa."
"Merita amendati drastic de protectia consumatorului", a comentat cineva.
"Dupa 17 minute de asteptare am inchis...dar nici nu mai stau la ei, gata, mai sunt banci serioase, hai pa ING".
"Am stat de vorba cu Maria de patru ori si de doua ori mi s-a inchis telefonul in nas, aiurea. As vrea sa stiu daca pana maine dimineata voi avea banii disponibili in cont", s-a plans alt client.
ING nu a mai raspuns la mesajele clientilor.
"Cat timp va mai bateti joc de noi? Odata se blocheaza bancomatele, altadata aplicatia, acum ne blocati depunerile. Daca vreau sa aflu cand poti sa-mi folosesc banii mei trebuie sa trec de idiotul ala de robot. Sunteti o rusine monumentala", a rabufnit un client ING.
"Sunteti foarte inaccesibili, inabordabili, inutili...Urmatorul pas: inchiderea conturilor. Nu e ok ce faceti. Noi, clientii, daca intarziem cu vreo plata sau nu de indeplinim "indatoririle" ne taxati imediat...acum cine ne despagubeste? Depunerea am facut-o la ora 18 si nici pana acum nu s-a rezolvat (ora 22), iar la telefoane, evident, Maria si atat. Macar pregatiti-o pe ea...", a reclamat un client ING.
(articol in curs de actualizare)