www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



Criza coronavirusului a adus beneficii clientilor BCR: pot nu doar sa-si deschida online un cont, ci si sa-l inchida, tot online sau prin telefon

Autor: Bancherul.ro
2020-06-18 00:16

Criza coronavirusului a obligat bancile sa implementeze servicii online nu doar in interes propriu, ci si al clientilor lor.


De exemplu, BCR permite acum clientilor nu doar sa-si deschida online un cont, ci si sa-l inchida, tot online sau prin telefon.


Tot mai multe banci au lansat recent aplicatii pentru deschiderea unui cont online, fara sa mai trebuiasca sa mergi la banca, insa cand vine vorba sa inchizi un cont, aproape toate bancile, chiar si cele avansate tehnologic, cum este ING Bank, te pun sa mergi la o unitate si sa faci o cerere in scris.


"Prin HomeBank (aplicatia de internet banking a ING Bank nu se poate inchide un cont. Optiunea recomandata clientului este de a inchide contul intr-un office, dar in situatii exceptionale clientul poate inchide contul printr-un apel in call center", spune ING Bank.


Iata insa ca BCR este mai atenta cu clientii sai decat ING sau alte banci si ofera clientilor posibilitatea sa-si inchida conturile online, din aplicatia George, sau prin telefon.


BCR: "Daca vorbim despre un cont George, se poate inchide cu apel in ContactCenter. Acelasi flux il avem si pentru conturile in valuta deschise in George.


Pana in pandemie, pentru restul conturilor era nevoie sa mergi in sucursala. Acum se poate si prin ContactCenter."


Clientii Raiffeisen Bank reclama ca nu-si pot inchide conturile online sau prin telefon, ci doar la o unitate a bancii, printr-o cerere scrisa. (vezi aici detalii)