www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



Banca Transilvania transmite clientilor un mesaj de responsabilitate: lupta cu COVID-19 continua, veniti la banca doar pentru operatiuni urgente si care nu pot fi efectuate online

Autor: Bancherul.ro
2020-05-16 17:54

Banca Transilvania intareste mesajul sau pentru clienti, de a fi responsabili, pentru sanatatea lor si a celorlalti, de a veni la banca doar pentru operatiuni urgente si care nu pot fi efectuate online, conform unui comunicat al bancii, in care se adauga:


Desi am trecut de la starea de urgenta la starea de alerta, lupta impotriva COVID-19 continua, iar masurile de preventie ne ajuta sa scurtam perioada de revenire la normalitate.


1. Mentinem standardele de siguranta:


· Persoanele care vin la banca trebuie sa tina cont de urmatoarele aspecte:


- in unitate, numarul de clienti trebuie sa fie egal cu numarul de angajati BT;


- la intrarea in agentie/sucursala BT este obligatorie atat purtarea mastii, cat si dezinfectarea mainilor;


- distanta dintre clienti, respectiv clienti – angajati trebuie sa fie de minim 2 m;


· Colegii nostri poarta masca pentru a se proteja si a-i proteja pe ceilalti.


2. Peste 400 de sucursale si agentii BT sunt deschise:


· Programul este de luni pana vineri, in intervalul 9.00 – 16.00; intre 13.00 si 13.30 avem pauza pentru dezinfectare;


· Detalii despre adresele sediilor bancii pot fi consultate aici.


3. Produsele si serviciile pot fi accesate online sau prin intermediul unitatilor bancii, insa incurajam, in continuare, bankingul de la distanta:


· Solutiile de online banking sunt prezentate online, pe pagina BT Help – de la banking prin telefon, chatboti (asistenti virtuali), la bancomatele multifunctionale.


4. Timpul de asteptare la call center, prezentat pe siteul bancii:


· Persoanele care doresc sa apeleze pentru asistenta la Call Center BT (0264 30 80 28) pot consulta, pe site, pe pagina BT Help, timpul de asteptare. Alternativa este emailul, contact@btrl.ro


5. Cum se poate afla stadiul cererii amanarii ratelor:


· Prin asistentul virtual (chatbotul) Ino, pe siteul bancii, in homepage, prin aplicatia BT Visual Help (0264 308 000) sau prin colegii de la Call Center (0264 30 80 28, contact@btrl.ro);


· Pentru cei care doresc sa afle dobanda cumulata si rata lunara dupa perioada de amanare a creditelor pot accesa acest simulator.