Clientii Raiffeisen Bank au reclamat astazi, in jurul orei 18, ca nu pot plati cu cardurile la magazine, nu mai pot retrage bani de la ATM-uri si nici nu pot utiliza aplicatiile de online banking, incident pe care banca nu l-a anuntat.
"Banuiesc ca stiti ca este tot sistemul picat: plati online, plati la POS, aplicatii online, bancomate, tot?!", a reclamat un client Raiffeisen, pe Facebook.
"De ce nu merge sa scot bani de la niciun bancomat?", a intrebat alt client Raiffeisen.
"De ce nu pot plati la casa cumparaturile? Ne plimbam asa, de nebuni?! Nici nu anuntati, doar la casa vedem ce e o hiba! Rusine!", s-a plans un client Raiffeisen, pe Facebook.
"Am blocat casa la Metro. Se formase o coada in spatele meu...Am sunat la Raiffeisen si operatorul s-a simtit deranjat...dar banii mei erau pe card la ei".
"Nu puteti anunta inainte sa blocati tranzactiile?", a reclamat alt client.
Raiffeisen le-a raspuns ca exista probleme cu utilizarea cardurilor si cu aplicatiile de internet banking: "In prezent intampinam un incident care impacteaza utilizarea cardurilor si afisarea informatiilor in cadrul platformelor de internet banking".
"Acum o ora trebuia dat mesajul asta, cand a picat sistemul", i-a reprosat bancii un client.
"Raiffeisen, rusine! Puteati trimite un SMS catre clienti in momentul producerii evenimentului nefericit", s-a plans altcineva.
"Mi-ati actualizat aplicatia, care a functionat doar o saptamana. Era buna cea veche", se plange alt client.
"La telefoane raspund doar robotii", obiecteaza altcineva.
"Au un sistem informatic invechit, in ultima vreme au avut probleme constant...extrem de slaba aceasta banca".
Raiffeisen Bank nu a anuntat nimic despre acest incident.
Pe site-ul Raiffeisen exista o pagina cu starea serviciilor, care afiseaza ca toate sunt functionale, in contradictie cu ceea ce reclama clientii bancii.