Aplicatia de internet/mobile banking a ING Bank, denumita Home Bank, nu functioneaza pentru anumite tipuri de telefoane mobile cu sistemul de operare Android, a anuntat banca.
Clientii bancii sunt sfatuiti sa dezinstaleze aplicatia Home Bank si sa o reinstaleze pe telefon, ca solutie pentru remedierea problemei.
"Momentan, o parte din utilizatorii sistemului de operare Android cu upgrade la versiunea 10 intampina dificultati in ceea ce priveste logarea in Home`Bank. Problema se reproduce pentru dispozitivele A70/A80.
Va recomandam dezinstalare/instalare Home`Bank.
Va cerem scuze si va asiguram ca echipele noastre lucreaza intens la remedierea situatiei."
Clientii ING se plang ca au probleme cu Home Bank de cateva zile: "cand incerc sa ma loghez pe aplicatie, imi spune ca nu se poate conecta la server! Ce se intampla?"
ACTUALIZARE 16.04.2020
Problema ING a fost rezolvata abia dupa trei zile, conform informatiilor de pe site-ul ING privind disponibilitatea serviciilor.