Patria Bank a anuntat ca "pentru sprijinirea clienților, o serie de măsuri și solutii sunt disponibile a fi accesate, atunci când aceștia au nevoie:
- Antreprenorilor IMM și Microîntreprinderilor care beneficiază de linii de finanțare revolving scandente în următoarele 3 luni și care nu se află deja într-un proces de remediere sau restructurare a creditelor existente, le vom facilita reînnoirea acestor finanțări;
Antreprenorii IMM și Microîntreprinderile direct afectați prin reducerea activității vor putea beneficia de amânare la plată și reeșalonarea ratelor, potrivit situației specifice a fiecăruia;
De asemenea, pentru clienții persoane fizice care au fost afectați semnificativ prin reduceri temporare sau permanente ale veniturilor, prin pierderea locului de muncă sau probleme grave de sănătate sunt disponibile soluții potrivite de reeșalonare pentru perioade de până la 3 luni.
Clienții afectați sunt invitați să contacteze banca și să comunice situațiile cu care se confruntă în vederea găsirii împreuna a unor soluții adecvate situatiei lor individuale specifice sau de business."