Alpha Bank a publicat o pagina cu informatii utile pentru clienti in contextul pandemiei coronavirusului:
Intrebari frecvente in contextul Covid-19
Romania se implica activ in efortul de a limita raspandirea COVID-19 cu scopul de a proteja sanatatea intregii comunitati, a clientilor si angajatilor sai.
Aplicam cu responsabilitate si consecventa masuri de siguranta in sediile Alpha Bank pentru a va oferi, in permanenta, toate serviciile noastre.
Daca nu gasesti raspunsul la o intrebare ne poti scrie pe adresa info@alphabank.ro sau poti contacta Asistenta Clienti la 0800 825 742. Iti vom raspundem in cel mai scurt timp posibil.
Intrebari frecvente
Intrebari frecvente in contextul Covid-19.
1. Care este programul de functionare al unitatilor teritoriale Alpha Bank in aceasta perioada?
R: Unitatile Alpha Bank isi desfasoara activitatea in conditii normale de lucru, in intervalul 09.00-17.00. In eventualitatea in care vor exista modificari le vom anunta aici.
2. Care este programul de functionare al call center-ului (Asistenta Clienti)?
R: Echipa Asistenta Clienti isi desfasoara activitatea in conditii normale, in intervalul 8.30-20.30 de luni pana vineri. Serviciul de Urgente Carduri functioneaza permanent (24/7).
3. Cum pot depune numerar in cont, fara sa intru in unitatea bancara?
R: Poti utiliza, la orice ora, reteaua Alpha Bank de ATM-uri 24/7 Banking care permit depunerea de numerar. Poti depune lei, euro sau dolari. Consulta locatiile acestor ATM-uri [aici]. Pentru a efectua depunerea este nevoie sa ai la tine cardul Alpha Bank (debit/credit).
4. Cum pot face tranzactii bancare in aceasta perioada fara sa vin la banca?
R: Ai urmatoarele optiuni:
- Alpha Online Banking – descopera operatiunile pe care le poti realiza [aici]
- Cardul de debit/credit – plateste cu cardul la comercianti sau online pentru a evita utilizarea numerarului. Iti recomandam utilizarea tehnologiei contactless acolo unde este posibil.
5. Ce trebuie sa fac daca am Alpha Online Banking dar nu mai stiu sa ma conectez?
R: Poti sa restaurezi accesul la Alpha Online Banking de la distanta, fara sa vii in unitate. Consulta instructiunile [aici] sau poti sa ne suni la 0800 825 742.
6. Cum pot obtine Alpha Online Banking?
R: Poti obtine acces la Alpha Online Banking facandu-ne o scurta vizita in cea mai apropiata unitate. Poti beneficia de Alpha Online Banking pe o perioada de 6 luni fara comision de administrare.
7. Cum pot obtine un card de debit in lei cu facilitati contactless?
R: Poti obtine un card de debit in lei cu tehnologie contactless facandu-ne o scurta vizita in unitate. Poti beneficia de Alpha Card Enter More Visa fara taxa de emitere sau comision anual de administrare.
8. Cum pot sa platesc datoria aferenta cardului de credit fara sa vin la banca?
R: Ai urmatoarele optiuni:
- Prin Alpha Online Banking selectand Transfer intre Conturi Proprii -> Alimentare Card de Credit;
- Prin transfer bancar, conform instructiunilor din extras de card de credit.
9. Cum pot sa platesc rata creditului (credit ipotecar/auto/de nevoi personale) fara sa vin la banca?
R: Ai urmatoarele optiuni:
- prin transfer bancar in contul curent deschis la Alpha Bank
- prin depunere numerar, in orice moment, la ATM-urile 24/7 Banking care permit acest tip de operatiuni in lei, euro sau dolari. Consulta locatiile acestor ATM-uri 24/7 Banking [aici].
10. Exista solutii de amanare la plata a ratei creditului pentru clientii persoane fizice in contextul pandemiei COVID-19?
R: In cazul in care te afli intr-o situatie de carantina institutionalizata / izolare la domiciliu ne poti contacta la info@alphabank.ro sau 0800 825 742.
Alpha Bank va lucra impreuna cu tine pentru a identifica cea mai buna solutie de sprijin, adaptata situatiei in care te afli.
Analizam permanent situatia climatului economic, urmand a oferi solutii cu impact general in functie de evolutia acestuia.
Sursa: Alphabank.ro