CEC Bank anunta ca va amana automat, fara a fi nevoie de o solicitare, plata ratelor la toate creditele si cardurile de credit ale persoanelor fizice, pe o perioada de o luna, astfel incat clientii sa nu fie nevoiti sa vina la banca, pentru evitarea raspandirii coronavirusului.
Măsura se aplică automat tuturor clienților care nu dispun în conturile deschise la banca, la data scadenței, de sumele aferente plății ratelor la credite și limite de credit prin carduri, precizeaza CEC Bank.
Astfel, clienții persoane fizice vor putea să-și plătească ratele oricând, în termen de maximum 30 de zile de la scadență.
Pentru perioada de amânare de 30 de zile, nu se vor aplica penalități, iar clienții nu vor fi raportați la Biroul de Credit.
Durata contractului va rămâne neschimbată, deci nu va fi necesară semnarea unor acte adiționale.
În ceea ce privește clienții persoane juridice, CEC Bank spune ca este pregătită să vină în sprijinul celor care se confruntă cu dificultăți economice, cum ar fi suspendarea activității sau reducerea acesteia, în contextul actual.
"Comunicarea este esențială în această perioadă și de aceea, banca recomandă clienților persoane juridice să contacteze Client Manager-ul lor dacă se confruntă cu probleme. Banca va căuta soluții personalizate pentru business-urile afectate și va trata cu celeritate fiecare caz și situație în parte", spune CEC Bank, intr-un comunicat.
Comunicatul CEC Bank:
CEC Bank amână pentru o lună plata ratelor la toate creditele acordate persoanelor fizice
Pe fondul crizei epidemiologice cu COVID-19, CEC Bank, instituția financiară cu cea mai lungă tradiție și cea mai extinsă rețea din România, anunță că este pregătită să susțină amânarea pentru 30 de zile a plății ratelor la creditele acordate persoanelor fizice.
Măsura se aplică automat tuturor clienților care nu dispun în conturile deschise la Bancă, la data scadenței, de sumele aferente plății ratelor la credite și limite de credit prin carduri, fără a fi necesare demersuri suplimentare și este valabilă pentru toate creditele: pentru locuințe, pentru consum sau pentru limite de credit prin carduri.
În același timp, Banca sfătuiește clienții care au acces la soluții de plăți la distanță (internet banking sau/și mobile banking), să își ramburseze ratele chiar și în această perioadă, având în vedere că la următoarea scadență vor avea o presiune mai mare asupra bugetului, având de rambursat și rata amânată, și rata scadență din luna respectivă.
”În această perioadă, trebuie să dăm dovadă de responsabilitate și solidaritate și fiecare dintre noi poate contribui cu soluții în mod voluntar. Având în vedere contextul actual, am decis să acționăm proactiv pentru a veni în ajutorul clienților CEC Bank care trec printr-o situație dificilă în această perioadă. Astfel, CEC Bank a amânat pentru 30 de zile plata ratelor datorate de clienții persoane fizice, sperând ca astfel să contribuim, prin măsuri de distanțare socială, la reducerea răspândirii virusului. În funcție de cum evoluează situația, vom ajusta măsurile astfel încât să venim în ajutorul clienților noștri”, a declarat Bogdan Neacșu, președinte - director general al CEC Bank.
Astfel, clienții persoane fizice vor putea să-și plătească ratele oricând, în termen de maximum 30 de zile de la scadență.
Pentru perioada de amânare de 30 de zile, nu se vor aplica penalități, iar clienții nu vor fi raportați la Biroul de Credit.
Durata contractului va rămâne neschimbată, deci nu va fi necesară semnarea unor acte adiționale.
CEC Bank recomandă tuturor clienților ca în această perioadă să utilizeze canalele alternative, precum Mobile Banking și Internet Banking.
Aceste platforme oferă acces la operațiunile bancare curente, precum transferuri către terți, plata facturilor, constituirea de depozite și plata ratelor la credite.
Recent, banca a anunțat posibilitatea deschiderii conturilor la distanță, 100% online, inclusiv pentru clienții noi prin intermediul serviciului CEC IN.
În ceea ce privește clienții persoane juridice, CEC Bank este pregătită să vină în sprijinul celor care se confruntă cu dificultăți economice, cum ar fi suspendarea activității sau reducerea acesteia, în contextul actual.
Comunicarea este esențială în această perioadă și de aceea, Banca recomandă clienților persoane juridice să contacteze Client Manager-ul lor dacă se confruntă cu probleme. Banca va căuta soluții personalizate pentru business-urile afectate și va trata cu celeritate fiecare caz și situație în parte.
CEC Bank este instituția financiară cu cea mai lungă tradiție. Fondată în 1864, CEC Bank are în prezent peste 2 milioane de clienți, cea mai extinsă rețea națională, cu peste 1.000 de sucursale și unități teritoriale și active de 29,3 miliarde lei, la sfârșitul anului 2018.
CEC Bank este o bancă universală de top pe piața românească, care oferă o gamă completă de produse și servicii persoanelor fizice, IMM-urilor și corporațiilor mari, prin multiple canale de distribuție: unități bancare, rețele de ATM, internet banking (CEConline), mobile banking și phone-banking (Tele CEC).
Statul român, prin Ministerul Finanțelor Publice, este unicul acționar al CEC Bank, iar în luna noiembrie a acestui an (a.c. 2019), în urma acordului Comisiei Europene, capitalul băncii a fost majorat cu 940 milioane lei.
Mai multe detalii despre produsele și serviciile oferite de CEC Bank pot fi obținute în orice unitate a Băncii, apelând gratuit Serviciul suport clienți la numărul de telefon 0.800.800.848 sau accesând site-ul www.cec.ro