BRD Societe Generale a anuntat ca a decis o serie de masuri in contextul coronavirs, printre care online banking (MyBRD Net si MyBRD Mobile) gratuit in perioada 16 martie - 16 iunie 2020, atat pentru administrarea aplicatiilor, cat si pentru transferuri în zona SEPA în lei și euro.
Pe de alta parte, BRD a inchis temporar unele agentii, iar altele au program redus.
Banca ofera si cateva sfaturi utile clientilor, precum utilizarea serviciilor bancare digitale, evitarea utilizarii numerarului si apelarea la card pentru plati si cumparaturi.
"În cazul în care chiar ai nevoie să vii într-o agenție BRD, asigură-te că păstrezi o distanţă de cel puţin 1,5 metri faţă de cei din jurul tău, fie că sunt clienţi sau personal al băncii", mai spune banca, intr-un anunt (vezi aici detalii).
"Cum se platesc ratele?", a intrebat cineva pe pagina Facebook a BRD.
Raspunsul BRD a fost: "Ratele pot fi achitate prin transfer bancar, prin depunere numerar la ghiseu sau prin alimentarea contului (in cazul in care este un card atasat la acesta) la orice terminal ROBO sau MBA al bancii".
Altcineva a intrebat despre amanarea platii ratelor, iar BRD a raspuns: "lucram la acest aspect si vom reveni cu un comunicat oficial in cel mai scurt timp posibil".