ING Bank are de opt zile probleme cu functionarea serviciilor online: incepand de vinerea trecuta, aplicatia de internet si mobile banking nu a putut fi utilizata de clienti, problema fiind remediata abia duminica seara, fiind cauzata de serviciul de plati cu telefonul, ING Pay, care nu este disponibil nici astazi.
"Momentan, serviciul ING Pay este indisponibil pentru o parte dintre utilizatori", anunta ING, pe site-ul propriu, la starea serviciilor.
"Chiar nu aveti pe nimeni care sa spuna: SCUZE! Chiar nu aveti respect pentru zecile de mii de clienti? Nu va merge sistemul de aproape 1 saptamana! RUSINE!", a comentat un client la un clip video postat de ING pe pagina Facebook, in care apare Razvan Sighinas, seful serviciilor digitale din ING, care participa la o conferinta in timp ce aplicatia bancii avea probleme de functionare. (vezi aici detalii)
"Sistemul este socks, azi plata Uber respinsa, aflu dupa o ora de asteptat la telefon ca s-au depasit limitele de tranzactionare, 10 incercari din partea Uber...de cand incercarile nereusite sunt taxate ca tranzactii? Poate ca salta comision si pentru astea. Daca nu am rezolvare pana maine, transfer banii la alta banca.
Incerc de o luna sa activez ING Pay - plateste cu telefonul din Homebank. Ne pare rau, serviciul nu este momentan disponibil.
ING a raspuns: "Iti recomandam sa stergi dispozitivele inregistrate de incredere, sa faci clear cashe & clear data, reinstalare aplicatie si activare serviciu."
(stire in curs de actualizare)