Home Bank, serviciul de internet si mobile banking al ING, este indisponibil in prezent, astfel incat clientii bancii nu pot sa-si acceseze contul online de pe calculatoare sau telefoane.
ING nu si-a anuntat clientii nici prin SMS-uri nici pe pagina Facebook despre problema cu Home Bank.
Doar pe site-ul bancii, la sectiunea dedicata starii serviciilor, ING.ro precizeaza ca "momentan o parte din utilizatori nu pot accesa serviciul ING Home`Bank".
Restul serviciilor ING, precum cardurile si ATM-urile, sunt functionale.
ING nu a raspuns la intrebarea Bancherul.ro privind cauzele incidentului de astazi.
ING Bank are deseori probleme cu functionarea sistemelor online si cu cardurile, in conditiile in care este singura dintre bancile mari care ofera servicii bancare exclusiv online, fara ghisee.
Problemele ING au inceput dupa incidentul major din septembrie 2016, cand intreg sistemul informatic al bancii nu a functionat timp de aproape o zi din cauza afectarii serverelor din centrul de date in urma simularii unui exercitiu de stingere a incendiilor. (vezi aici detalii)
ACTUALIZARE
In jurul orei 15, ING a anuntat pe site ca "toate serviciile sunt funcționale și nu avem mentenanță programată în umatoarea perioadă."