Banca Transilvania (BT) a avut astazi probleme cu cardurile, care nu au functionat, o anumita perioada, la bancomate, POS-urile magazinelor sau la platile online.
BT si-a anuntat clientii despre problema pe pagina sa Facebook: “Intampinam unele intermitente la platile cu cardul. Sistemele functioneaza, dar intermitent”, a anuntat banca. (vezi foto)
La ora 17,24, BT a facut cunoscut ca platile functioneaza normal.
Problema cu functionarea cardurilor a aparut intr-o zi aglomerata, inaintea minivacantei de Rusalii si intr-o zi de plata a salariilor, astfel ca este posibil sa fi fost cauzata de volumul ridicat al tranzactiilor.
Clientii BT care nu au reusit sa faca plati cu cardul au mai intampinat o problema: banii pe care au incercat fara succes sa-i scoata de la bancomate sau sumele cu care au platit la magazine le-au fost retrase din conturi, astfel ca au intrebat, alarmati, cand isi vor primi banii inapoi.
De asemenea, unii s-au plans ca nu au reusit sa ia legatura cu banca prin telefon, pentru ca timpul de asteptare a fost foarte mare.
BT le-a rezolvat problema acestor clienti tot prin mesaje pe Facebook: i-a rugat sa-si lase numerele de telefon la care banca sa-i poata suna, pentru a le pune la loc banii luati din conturi.
La ora 20.08, BT a anuntat pe Facebook ca "toate sumele clientilor blocate in urma functionarii cu fluctuatii a platilor se deblocheaza si ajung inapoi in cont in cel mai scurt timp."
ACTUALIZARE
Sambata, 15 iunie, ora 11, BT a anuntat pe Facebook ca "echipele de suport lucreaza non-stop pentru deblocarea sumelor de pe carduri, in urma perioadei de functionare cu intermitente de ieri.
Deblocarea sumelor se realizeaza automat si nu este nevoie sa contactati banca".