www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



A picat iar Home Bank la ING

Autor: Bancherul.ro
2018-11-28 21:53

Aplicatia de internet/mobile banking Home Bank a ING Bank nu a functionat pe parcursul zilei de ieri, 27 noiembrie, timp de mai multe ore, problema fiind semnalata de clientii bancii si in aceasta dimineata.


ING are deseori probleme de functionare a Home Bank, dar si a sistemelor de carduri sau alte erori tehnice, precum inregistrarea de doua ori a tranzactiilor cu carduri.


“Si luna trecuta a fost blocat Home Bank...si acum doua luni...si asta vara...e o chestie periodica!!! La alte banci nu am auzit de atatea defectiuni, balbaieli etc. Sa mergem cu totii la alte banci mai sigure!”, conform unui comentariu pe pagina Facebook a ING.


Alte comentarii de pe aceeasi pagina:


“Devine foarte enervant. Sistemul este picat de 12 ore. Nu putem face plati, nimic.”


“Ati fi putut macar trimite un sms sau pop up pe telefon...voi pleca de la voi nu inainte de a face o reclamatie catre ANPC.”


“Eu zic sa-si ia lumea banii de la ei, nu merita. Serviciile nu ca lasa de dorit, dar toate aceste probleme pun semne de intrebare clientilor daca mai sunteti safe ING Romania ca si banca.”


“Problema de aseara nu a fost doar in Home Bank. Nu au functionat nici platile cu cardul, nici retragerile de la ATM.”


“Tranzactii cu cardul la comercianti nu functioneaza, fonduri insuficiente”.

“Nu stiu ce a revenit aseara...stiu doar ca acum, 09:00 (28.11.2018), aplicatiile ING de pe iOS precum si Homebank.ro nu sunt functionale. Ce facem? Il incercam si pe George?”


“Cam jenant in ultima vreme, din ce in ce mai multe probleme. Luati exemplu de functionalitate de la Banca Transilvania”.


“Cam des se intampla asta, nu credeti ca e cazul sa schimbati echipa tehnica sau pe cei cu care colaborati?”


“Cam multe picaje in ultima vreme, devine grav...pare o noua buba intinsa pe o zi intreaga.”
“Iarasi nu sunteti in stare sa va tineti sistemul functional. Poate solutia e sa mai investiti in tehnologie, nu doar sa exportati profit.”


“E vreo saptamana sa nu fie vreun rateu?”


“OMG, deja e in fiecare luna cate o problema.”


“Inteleg ca aveti probleme, insa frecventa lor e tot mai mare in ultima vreme.”


“Eu zic sa faceti ceva. Serviciul ala va pica de minim 2 ori pe luna!”


“Cam des in ultima perioada.”


“Mult prea des.”