ING are iar probleme cu functionarea serviciului de online banking, Home Bank, la doar o luna de la incidentul major din 8 octombrie, cand si-a lasat 7.000 de clienti fara bani pe carduri, dupa ce le-a luat de doua ori valoarea platilor la POS-urile magazinelor si retragerile de numerar efectuate pe parcursul a doua zile de week-end.
Dupa ce au aflat ce s-a intamplat, clientii ING s-au bulucit pe Home Bank pentru a afla daca mai au sau nu bani pe carduri, astfel ca din cauza suprasolicitarii aplicatia nu a functionat optim timp de mai multe ore, iar situatia a revenit la normal abia a doua zi. ING a fost amendata de ANPC pentru acest incident. (vezi aici detalii)
Astazi, in jurul orei 14, pe site-ul ING.ro era afisata, la starea serviciilor, “disponibilitatea partiala” a aplicatiilor ING Home Bank web si ING Home Bank mobile.
Pentru restul serviciilor bancii, respectiv tranzactiile cu cardul la ATM-uri, la POS-urile comerciantilor si online, precum si Call Center-ul, indicatorul era verde, adica servicii functionale.
"Iar nu va functioneaza Home Bank-ul. Aproape saptamanal aveti astfel de probleme", s-a plans un client, pe pagina Facebook a ING.
ING are in ultimul timp frecvente probleme de functionare a aplicatiei Home Bank, dupa incidentul major din septembrie 2016, cand intreg sistemul informatic al bancii nu a functionat timp de aproape o zi din cauza afectarii serverelor din centrul de date in urma simularii unui exercitiu de stingere a incendiilor. (vezi aici detalii)
ACTUALIZARE
ING a anuntat, in jurul orei 17, ca aplicatia Home Bank a redevenit functionala.
Dar cum se intampla de regula dupa aparitia unor probleme, banca a anunta ca va derula o operatiune de mentenanta a aplicatiei Home Bank, astfel ca aceasta nu va functiona in aceasta noapte.
Iata anuntul ING:
"Va anuntam ca sambata, 10 noiembrie, in intervalul 00:00 – 05:00 a.m. vom desfasura un proces de mentenanta programata. In acest interval, serviciile ING Home’Bank, ING Business si website ing.ro vor fi partial disponibile."