www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



Clientii BRD reclama probleme la utilizarea myBRD Net si myBRD Mobile

Autor: Bancherul.ro
2018-07-29 21:20

Mai multi clienti ai BRD au reclamat, pe site-ul Reclamatiibanci.ro, precum si pe pagina Google Play, de unde se descarca aplicatia myBRD Mobile, ca au avut probleme in utilizarea acesteia, dupa ultima actualizare de la inceputul lunii iulie.


“Nu mai pot intra pe aplicatia mybrd mobile, am reinstalat si tot asa. Intru pe aplicatie, imi apare mybrd mobile si imediat dispare tot. Nu apuc sa introduc parola nimic”, s-a plans un client al BRD, pe site-ul Reclamatiibanci.ro. (vezi aici detalii)


Responsabilul cu comunicarea al BRD nu a raspuns la intrebarea Bancherul.ro daca myBRD Mobile a avut probleme de functionare.


Pe site-ul Google Play in ultima perioada au fost postate mai multe plangeri ale clientilor BRD referitoare la problemele in utilizarea aplicatiei, dupa ultima actualizare:


“De la ultimul update aplicatia nu mai functioneaza... Incerc sa ma "loghez" si nu se intampla nimic.”


“Ce a mai proasta aplicatie de internet banking. Am resetat telefonul, imi cere tot felul de coduri nu m-am mai putut reconecta. Iar cand eram conectat nu am reusit in veci sa fac plati catre alte conturi in alte banci tot felul de erori.”


“NU MA MAI POT LOGAA " communication error! Reload data. " Poate rezolvati, zic si eu.”


“Ce se întâmplă de nu pot sa intru in cont? Nu imi da voie sa bag parola si daca suni nu ți se raspunde la telefon.Nu se poate asa ceva.”


“Cea mai proasta aplicatie.. prost optimizata, erori.. etc. Ma loghez de 10 ori pe zi.. de 8 ori imi cere pin si altadata amprenta.. de ce nu cere amprenta mereu asa cum am setat aplicatie... praf.. la fel si banca. O rusine.. stiti numai sa luati comision mare in orice.. am serviciu gratuit dar vad mereu ca imi dispar bani.”


“Da mereu rateuri, din senin nu mai merge aplicația, nu mai ia pinul. Am sunat la call center și degeaba, cea mai buna soluție a lor a fost sa fiu sigura ca am internetul pornit (?!?!). În ultimele luni am mers de vreo 3 ori la banca. Mie îmi e extrem de utila aplicația dar m-aș lipsi de bug-urile astea care nu se corectează deloc. “


“Vreau sa mi activez MyBRD și scrie acolo " acest proces durează aproximativ un minut" , pe naiba că nu primesc nimic și stau de 10 minute. Mișto aplicația ce sa zic.”


Recent, clientii BRD au reclamat si ca nu-si pot accesa contul online prin site-ul mybrdnet.ro, de pe telefoanele mobile.


BRD a recunoscut ca site-ul are o eroare, in sensul ca nu apare fereastra cu parole dupa ce introduci codul de utilizator, insa a promis ca problema va fi rezolvata. (vezi aici detalii)


Problema nu a fost rezolvata nici pana acum, dupa o luna de la sesizarea ei de catre clienti.