Banca Transilvania ofera clientilor proprii, care detin un cont, posibilitatea de a primi online, pe site-ul bancii, pre-aprobarea unui credit de maxim 5.000 de euro, aprobarea finala si semnarea contractului facandu-se ulterior intr-o unitate a bancii.
Pasii pentru obtinerea pre-aprobarii online a creditului sunt urmatorii:
1. Inregistrarea pe site cu un numar de telefon si o parola.
2. Se completeaza pe site un formular cu informatii privind datele de stare civila, sursa si nivelul veniturilor realizate precum si a cheltuielilor lunare;
3. Datele si informatiile introduse prin aplicatia online vor fi preluate si prelucrate in aplicatiile interne ale bancii, care va trimite clientului, intr-un terment de 15 minute, un raspuns orientativ, estimativ, urmand ca intregul proces de analiza sa fie efectuat si finalizat in banca, la prezentarea in unitate, dupa completarea documentatiei de credit care va include si acordul pentru consultarea Biroului de Credit SA, si a bazei de date de la ANAF.
[1]
[2]
[3]
Valoarea minima a creditului este 5000 lei iar valoarea maxima este 23300 lei. Perioada minima de creditare este de 1 an si maxima de 5 ani.
Criterii de eligibilitate
Esti salariat de minim 3 luni
Nu ai restante la alte credite
Ai cetatenie romana
Ai varsta de maxim 65 de ani la sfarsitul perioadei de creditare
Dobanda practicata de Banca Transilvania pentru acest credit este cea standard pentru creditele de nevoi personale: fixa, de 10,9%, redusa cu un punct in cazul incasarii salariului la banca.
Comisionul de analiza este 200 de lei si taxa AEGRM de 65,70 de lei.
DAE la un credit de 20.000 de lei pe 5 ani este 12,11%, rata lunara de 433,85 lei iar valoarea totala de rabursata de 26.296,70 lei, conform simularii de pe site-ul bancii.
Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal in scopul prestarii serviciului simulator online credite oferit de BT
Versiune aplicabila incepand cu data de 01.02.2018
Prevederi generale
Banca Transilvania, S.A., institutie de credit romana, cu sediul social in Cluj-Napoca, str. George Baritiu nr. 8, judetul Cluj, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr. J12/4155/1993, cod unic RO 5022670, inscrisa in Registrul de evidenta a operatorilor de date cu caracter personal sub nr. 8728 (denumita in continuare “BT” sau “Banca”), prin prezenta va aduce la cunostinta cum intentioneaza sa prelucreze informatiile dumneavoastra in posesia carora va intra ca urmare a inregistrarii lor in cadrul formularelor aferente serviciului simulator online credite (denumit in continuare “serviciul”) oferit de BT pe website-ul sau oficial www.bancatransilvania.ro (denumit in continuare “site-ul BT”).
Prezenta nota de informare se completeaza cu Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal in cadrul Bancii Transilvania.
Nota de informare poate fi revizuita de BT la anumite interval de timp, insa nu va crea conditii mai putin favorabile utilizatorilor serviciului din punct de vedere al prelucrarii si protectiei datelor cu caracter personal. Pe siteva fi disponibila versiunea in vigoare a notei de informare, precum si data de la care aceasta se aplica.
Daca, in orice moment, apreciati ca maniera in care BT intentioneaza sa prelucreze si/sau sa protejeze datele cu caracter personal nu corespunde prevederilor legale si/sau exigentelor dumneavoastra, puteti sa ne sesizati aceste aspect la adresele de contact/numarul de telefon pe care le regasiti aici si/sau sa nu utilizati acest serviciu.
Ce tipuri de date cu caracter personal prelucram si in ce scopuri le utilizam?
Serviciul disponibil pe site-ul BT este oferit in exclusivitate clientilor Bancii. Prin clienti ai Bancii se intelege persoanele care au alocat un cod de client, respectiv cel putin un numar de cont -IBAN- aferent unui cont curent in lei la momentul prestarii de catre BT a serviciului de simulare online credite.
Pentru a verifica daca dumneavoastra detineti aceasta calitate, veti fi rugat sa completati numarul dumneavoastra de telefon mobil, pe care veti primi si un cod SMS-OTP, iar, daca va fi necesar, codul numeric personal.
In situatia in care nu veti dori sa completati in formulare CNP-ul, nu vom putea sa va oferim serviciul online. Cu toate acestea, puteti sa va prezentati in orice unitate a bancii, unde vi se va putea efectua o simulare asemanatoare.
In cazul in care, in urma verificarii dumneavoastra in sistemul BT in baza criteriului suplimentar CNP se confirma calitatea dumneavoastra de client BT, veti putea continua inregistrarea restului informatiilor necesare pentru prestarea serviciului.
Daca, in schimb, CNP-ul introdus nu corespunde unui client al Bancii veti avea in continuare doua optiuni, respectiv:
a. sa procedati la deschiderea realatiei de afaceri cu BT online, prin completarea formularului dedicat in cadrul acestei sectiuni sau in sectiunea “deschide aici un cont curent”, disponibila pe site-ul BT
b. sa va prezentati in orice unitate BT in vederea deschiderii relatiei de afaceri
Numai dupa parcurgerea unuia dintre acesti pasi veti putea beneficia de serviciul simulare credite oferit online.
Daca veti hotari ca doriti sa deschideti relatia de afaceri cu BT online, in sectiunea dedicata serviciului, conform optiunii prezentate la litera a, va trebui sa completati in formularele de la sectiunea „despre tine”- care vi se vor afisa automat- urmatoarele date cu caracter personal : nume, prenume, adresa de domiciliu completa (astfel cum apare in actul dumneavoastra de identitate) seria si numarul actului de identitate, precum si data emiterii si cea a expirarii acestuia.
Aceste informatii, impreuna cu numarul de telefon introdus initial, precum si codul numeric personal vor fi prelucrate de BT in scopul deschiderii relatiei dumneavoastra de afaceri cu Banca, potrivit obligatiei legale pe care BT o are in acest sens, in conformitate cu prevederile legale aplicabile in materia cunoasterii clientei in scopul prevenirii spalarii banilor si a finantarii terorismului prevazute in Regulamentul BNR nr. 9/2008. In acelasi scop al deschiderii relatiei de afaceri, BT are obligatia legala de a prelucra si date privind ocupatia dumneavoastra, numele angajatorului sau natura activitatii proprii, care va vor fi solicitate in alte campuri dedicate ale formularului online.
Va ducem la cunostinta ca in urma completarii datelor de la sectiunea “Despre tine”, vi se va aloca un cod de client si un numar de cont IBAN aferent unui cont curent in lei. Contul dumneavoastra va fi activ pentru operatiuni la finalizarea procedurii de deschidere a relatiei de afaceri cu Banca.Aceasta va avea loc in unitatea BT pe care o alegeti dumneavoastra.
Dupa completarea informatiilor solicitate in aplicatie cu privire la datele de stare civila, sursa si nivelul veniturilor realizate precum si a cheltuielilor lunare, veti avea optiunea de a le verifica si confirma corectitudinea lor. Daca constatati preluarea incorecta, in acest stadiu, veti avea posibilitatea de a le corecta.
Datele si informatiile introduse prin aplicatia online vor fi preluate si prelucrate in aplicatiile interne ale bancii la prezentarea dumneavoastra in sediul bancii.
In acest stadiu, al aplicarii online, banca va fi in masura sa emita un raspuns orientativ, estimativ, urmand ca intregul proces de analiza sa fie efectuat si finalizat in banca, la prezentarea dumneavoastra in unitate, dupa completarea documentatiei de credit care va include si acordul pentru consultarea Biroului de Credit SA, si a bazei de date de la ANAF.
Datele completate de dumneavoastra in cadrul formularelor dedicate sunt prelucrate exclusiv in scopul prestarii serviciului simulare credite online oferit de BT si, dupa caz (respectiv daca ati completat formularul dedicat deschiderii relatiei de afaceri cu BT), pentru deschiderea relatiei de afaceri cu Banca.
Banca nu va inchiria si nu va vinde aceste date unor terte parti si nu le va utiliza in alte scopuri decat cele mentionate in cadrul prezentei note.
Care este perioada pentru care pastram datele completate de dumneavoastra online in vederea prestarii serviciului?
Daca nu ati finalizat inregistrarea cererii pentru prestarea serviciului, datele completate de dumneavoastra nu vor fi pastrate in evidentele BT.
In cazul in care ati finalizat aplicatia, datele completate vor fi pastrate in format electronic in evidentele BT pentru o perioada de 30 de zile. Daca in decursul acestei perioade va veti prezenta in unitatea BT aleasa (sau in alta unitate BT) pentru finalizarea cererii de deschidere a relatiei de afaceri- prin semnarea documentatiei necesare- datele dumneavoastra necesare deschiderii relatiei de afaceri vor fi pastrate pentru o perioada de 5 ani de la incetarea relatiei de afaceri, conform prevederilor legale incidente in materie. Documentele si datele dumneavoastra necesare pentru analizarea indeplinirii conditiilor de eligibilitate aferente creditului se vor pastra mai mult de 30 de zile doar daca dumneavostra veti decide continuarea in unitate a procedurii de solicitare a creditului.
In caz contrar, datele vor fi sterse la expirarea perioadei de 30 de zile de la momentul completarii inregistrarii cererii online.
Securitatea datelor cu caracter personal prelucrate
Banca Transilvania ia toate masurile rezonabile pentru a proteja datele cu caracter personal folosind metodele de securitate adecvate.
In ciuda acestor precautii si a verificarilor pe care le face in vederea identificarii persoanelor, Banca nu poate garanta ca datele personale introduse pe site-ul BT apartin intr-adevar persoanei care le-a completat.
In acest sens, sunteti exclusiv responsabil pentru mentinerea confidentialitatii si pastrarea in siguranta a telefonului dumneavoastra, in special a parolei de deblocare a telefonului (parola, amprenta sau o alta metoda de securizare oferita de telefon) si va asumati raspunderea pentru activitatile derulate de pe numarul de telefon pe care l-ai declarat Bancii la intitierea relatiei de afaceri sau cu ocazia actualizarii datelor dumneavoastra in sistemul BT.
Drepturile persoanei vizate
In conformitate cu prevederile Legii nr. 677/2001, utilizatorului serviciului ii sunt garantate urmatoarele drepturi: dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie asupra datelor, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a va adresa justitiei.
Orice persoana care a completat in formularele dedicate serviciului datele sale poate sa isi exercite oricare dintre aceste drepturi in conformitate cu prevederile Legii nr. 677 din 2001, prin inaintarea catre Banca Transilvania a unei cereri intocmite in forma scrisa, datate si semnate (trimisa pe adresa – jud. Cluj, mun. Cluj-Napoca, str. G. Baritiu Nr. 8– Banca Transilvania- Sediul Central), sau prin contactarea Bancii pe adresa de email contact@bancatransilvania.ro. In cerere se poate arata daca persoana doreste ca raspunsul sa ii fie comunicat la o anumita adresa, care poate fi si de posta electronica, sau printr-un serviciu de corespondenta care sa asigure ca predarea catre utilizator se va face numai personal. Banca Transilvania va comunica masurile luate in temeiul solicitarii transmise de utilizator in termen de maxim 15 zile.
Persoanele se pot adresa prin plangere Autoritatii de Supraveghere (ANSPDCP) in cazul in care apreciaza ca le-au fost incalcate drepturile prevazute de Legea nr. 677/2001, in masura in care Banca Transilvania nu a comunicat in termenul de 15 zile masurile luate in urma solicitarii formulate. De asemenea, se pot adresa Autoritatii de Supraveghere (ANSPDCP) inainte de expirarea termenului de 15 zile, in cazul in care o intarziere ar cauza un prejudiciu iminent si ireparabil, aspect care trebuie justificat si dovedit de petent la data depunerii plangerii la Autoritatea de Supraveghere.
Fara a se aduce atingere posibilitatii de a se adresa cu plangere autoritatii de supraveghere, persoanele au dreptul de a se adresa justitiei pentru apararea oricaror drepturi garantate de legea nr. 677 din 2001.
Orice persoana care a suferit un prejudiciu in urma unei prelucrari de date cu caracter personal efectuata cu nerespectarea prevederilor legale se poate adresa instantei competente pentru repararea acestuia.
Banca Transilvania este inscrisa in Registrul de evidenta a operatorilor de date cu caracter personal sub nr. 8728.
Utilizatorul intelege si este de acord ca manifestarea dreptului sau de opozitie este echivalent cu imposibilitatea prestarii serviciului de catre Banca Transilvania. Mai exact, in momentul in care Banca Transilvania primeste cerere scrisa prin care persoana se opune ca datele care-l vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, Banca este indreptatita sa inceteze a mai presta serviciul.
Sursa: site-ul Banca Transilvania