BT 24, aplicatia de mobile banking a Bancii Transilvania, a avut ieri probleme de functionare, conform unei reclamatii primita de la un client al bancii.
Acesta s-a plans ca ieri, 5 aprilie, ultima zi lucratoare inaintea sarbatorilor de Pasi, asadar o zi aglomerata, nu a putut deschide aplicatia pentru a verifica soldul contului si a efectua un transfer de bani: “am incercat toata ziua sa o deschid, dar ramanea blocata”.
El spune ca intr-un final a sunat la call-center-ul bancii, *8028, dar fara vre-un rezultat. “Mi s-a spus ca nu apare nicio problema si ca ar trebui sa sterg aplicatia din telefon si sa o reinstalez, ceea ce inseamna ca trebuie sa intru in pagina de internet banking si sa obtin noi coduri de autentificare”.
Clientul Bancii Transilvania nu a avut insa nevoie urgenta de a utiliza aplicatia BT 24, din fericire, astfel ca nu s-a grabit sa o dezinstaleze si sa piarda astfel timp cu obtinerea noilor parole. A asteptat pana astazi, cand a constatat ca aplicatia functioneaza, acum.
Asadar, cel mai probabil cauza pentru care ieri aplicatia BT 24 nu s-a deschis a fost suprasolicitarea acesteia de catre utilizatori, intr-o zi aglomerata dinaintarea sarbatorilor.
Nemultumirea clientului Bancii Transilvania nu a fost aceea ca nu a putut utiliza ieri aplicatia, dat fiind ca nu avea o urgenta, cat mai ales sfatul primit de la call-center-ul bancii, de a-si sterge aplicatia si de a o reinstala.
“Ar fi trebuit sa-mi spuna ca exista probleme de utilizare a aplicatiei, din cauza aglomeratiei, si as fi inteles, nu sa mai puna sa o sterg si sa o reinstalez, facandu-ma astfel sa nu am incredere in fiabilitatea aplicatiei”.
Ieri si alte banci, precum ING si Raiffeisen, au avut probleme cu functionarea aplicatiilor de mobile banking, care au mers greu din cauza suprautilizarii in ultima zi de lucru dinaintea sarbatorilor.