www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



ING are iar probleme cu Home Bank

Autor: Bancherul.ro
2018-03-26 21:18

ING Bank are din nou probleme cu functionarea aplicatiei de internet/mobile banking Home Bank.


"O parte dintre utilizatorii ING Home´Bank intampina dificultati la logarea in aplicatie. Ne ocupam de solutionarea situatiei pentru acestia. Ne cerem scuze pentru neplacerile create. Puteti utiliza cardurile ING pentru a efectua plati si tranzactii la ATM", a anuntat banca pe pagina sa Facebook, ING Web Cafe.


Dupa aproximativ 15 minute, banca a anuntat ca "serviciul ING Home Bank este din nou functional".


Cu toate acestea, unii clienti s-au plans ca in continuare nu primesc alerte tip push, problema aparuta in urma cu o saptamana, exprimandu-si speranta ca ING nu-i va taxa cu comisionul lunar de 1 leu pentru respectivul serviciu.


"Din nou! Si cam des! Ceva a inceput sa scartaie la ING si e mare pacat! V-ati detasat clar, ani la rand, de alte banci, dar acum serviciile incep sa lase de dorit", a comentat cineva, pe ING Web Cafe.


"Acum o saptamana: Technical fault al ING - 3 million transactions debited twice, in Olanda. Aici, se pare ca infrastructura nu mai face fata cererilor clientilor vostri. Hai ca se poate mai mult de atat, dar totusi, investiti si in tehnologie si in oameni", a comentat altcineva.


"O data la 2-3 luni? Eu nu am probleme! Astept aplicatia NFC", spune al client al ING.


Problemele au aparut de saptamana trecuta.


Joi, un cititor al site-ului Bancherul.ro ne-a semnalat ca nu a reusit sa faca plati in aplicatia Home Bank, in ultimele 24 de ore.


Am verificat informatia la call-center-ul ING, unde ni s-a confirmat ca exista probleme cu trimiterea SMS-urilor cu codul pentru confirmarea platilor, insa clientii bancii pot fi ajutati sa faca platile prin telefon.


Silvia Jalea, purtatorul de cuvant al ING, a admis ca "pe SMS-uri am avut intr-adevar probleme cand, timp de cateva minute, nu s-au trimis mesaje catre anumite retele."


Insa aplicatia Home Bank avea si erori de functionare pe parcursul zilei de joi, dupa cum se vede si din fotografia realizata in acea zi, in cursul utilizarii aplicatiei.


ING avut mai multe probleme in ultimul timp in privinta functionarii aplicatiei Home Bank, dupa incidentul major din septembrie 2016, cand intreg sistemul informatic al bancii nu a functionat timp de aproape o zi din cauza afectarii serverelor din centrul de date in urma simularii unui exercitiu de stingere a incendiilor. (vezi aici detalii)


Ultima problema majora a fost vineri, 15 decembrie 2017, cand aplicatia Home Bank nu a functionat normal timp de peste 12 ore. (vezi aici detalii)


(stire in curs de actualizare)