Utilizatorii aplicatiei de mobile banking myBRD Mobile oferita de BRD se pot autentifica pentru a-si accesa contul onlie prin functia Face ID (identificare faciala), daca detin un telefon mobil de ultima generatie iPhone X.
Din totalul celor 2,27 milioane de clienti activi ai BRD, 407.000 erau abonati la aplicatia myBRD Mobile, la finalul lunii septembrie 2017, conform datelor prezentate de banca.
Mult mai multi clienti ai BRD, si anume 895.000, aveau contracte pentru serviciul de internet banking (myBRD Net).
Numarul total de contracte pentru cele doua servicii digitale s-a ridicat la 1,3 milioane la finalul lunii septembrie 2017, in crestere anuala cu 25%.
BRD avea la finalul lunii septembrie 2,27 milioane clienti activi, in crestere anuala cu 34.000.
Dintre acestia, clienti persoane fizice sunt 2,14 milioane, in crestere anuala cu 31.000, iar 112.000 clienti din categoria small business, in crestere anuala cu 3.000, conform unei prezentari pentru investitori publicata de BRD.
Pe site-ul propriu, BRD arata ca are 131.000 de clienti companii.