CEC Bank a ocupat locul 13 in clasamentul celor mai valoroase 50 de branduri romanesti, realizat de Brand Finance Romania. Lansat marti, 29 august a.c., clasamentul reprezinta prima evaluare sistematica si riguroasa a celor mai valoroase branduri nationale, din toate sectoarele economice, se precizeaza intr-un comunicat al bancii, in care se mai mentioneaza urmatoarele:
Prezenta CEC Bank in acest clasament demonstreaza, o data in plus, succesul strategiei de dezvoltare anuntate in 2007, care prevedea ca "pe termen lung, CEC trebuie sa devina o banca comerciala universala puternica, un competitor real pe toate segmentele pietei bancare (retail, IMM-uri, finantarea activitatilor agricole si chiar a marilor corporatii)".
In acord cu aceasta strategie, banca a demarat in 2008 un amplu proces de rebranding, care a insemnat, pe langa lansarea noului brand - CEC Bank, si transformarea ghiseului CEC intr-o unitate bancara moderna, oameni instruiti mai bine, sedii atragatoare si confortabile, un portofoliu nou de servicii si produse moderne si competitive.
Renasterea institutiei nu s-a manifestat insa doar la nivel de imagine, ci si la nivelul rezultatelor financiare. Avand ca prioritate strategica sustinerea segmentului IMM-urilor, agriculturii si a autoritatilor administratiei publice locale, CEC Bank a continuat sa inregistreze profit timp de 10 ani consecutiv, in pofida contextului economic dificil.
"In prezent, CEC Bank se regaseste in grupul bancilor de elita din Romania, printre primele sase ca marime din Romania, cu o cota de piata de peste 7%. Prezenta in clasamentul Brand Finance ne onoreaza si totodata ne obliga sa continuam intr-un ritm si mai sustinut procesul de consolidare a statutului de banca universala, in paralel cu cresterea puternica a volumului de credite si a profitabilitatii", a declarat domnul Radu Gratian Ghetea, Presedinte - Director General CEC Bank.
"Brandul CEC Bank, evaluat la 56 milioane euro, este un exemplu perfect despre cum lideri vizionari si manageri performanti pot intoarce soarta unui business de stat in declin, si il pot plasa intre cei mai puternici concurenti", se arata in raportul Brand Finance.
Brand Finance este o companie globala de consultanta strategica si evaluare de business, cu expertiza recunoscuta in domeniul evaluarii de brand. Compania realizeaza studii anuale in care evalueaza mii de branduri globale si nationale, din toate sectoarele economice. Valorile acestor branduri sunt apoi ordonate si publicate intr-o serie de clasamente si rapoarte.