Banca Transilvania (BT) anunta ca a schimbat design-ul paginii de accesare a serviciului de internet banking (BT24 Internet Banking) si aplicatiei de mobile banking (BT24 Mobile Banking).
Banca a precizat, pentru Bancherul.ro, ca scopul noului design este o "navigare mai usoara pe Mobile Banking" si un "design adaptat noilor tendinte de ergonomie si user experience Android si iOS".
Comunicatul BT:
Redesign pentru BT24: experiență nouă pentru clienți
BT24 Mobile Banking şi pagina de accesare a BT24
Internet Banking au un design nou, aşa încât clienții Băncii Transilvania beneficiază, începând de astăzi, de o experiență superioară.
Peste 900 de mii de clienți folosesc Internet Banking de la Banca Transilvania, iar peste 300 de mii de clienți fac banking pe telefonul mobil, având - prin BT24 - acces rapid şi non-stop la conturile proprii.
BT24, cele mai utile opțiuni dintre cele peste 100 de funcționalități:
- Pe Mobile Banking, autentificarea poate fi făcută inclusiv cu amprentă, ceea ce simplifică accesarea aplicației şi creşte securitatea tranzacțiilor clienților. De asemenea, facturile se plătesc foarte uşor, inclusiv prin scanarea codului de bare. BT24 Mobile Banking este util inclusiv la încărcarea cartelelor telefonice şi la achiziționarea rovinietei.
- Prin BT24 Internet Banking si Mobile Banking, clienții îşi pot bloca singuri cardul BT, în cazul pierderii acestuia. O altă opțiune la îndemână este resetarea PIN-ului cardului, în cazul uitării acestuia.
- BT24 are inclusiv facilități unice pe piața din România, cum este posibilitatea de a transfera bani către un număr de telefon sau o adresă de email, respectiv administrarea online a portofoliului de unități de fond.
- Cel mai mult, BT24 Internet Banking este folosit pentru transferul de bani, precum şi pentru plata facturilor, iar BT24 Mobile Banking, pentru verificarea disponibilului din cont, plata facturilor, schimb valutar şi pentru plăți în lei.
Clienții Băncii Transilvania au la dispoziție pe platforma online Intreb BT, unică în România, informații utile despre BT24 Internet Bankig şi Mobile Banking: folosire, opțiuni, facilități.
Avantajele aduse de tehnologie clienților au generat o creştere semnificativă a numărului celor care folosesc BT24, în comparație cu anul trecut, şi anume: +30% Internet Banking, respectiv +75% Mobile Banking. În perioada ianuarie – iulie a.c., prin BT24 au fost realizate peste 11 milioane de tranzacții, ceea ce înseamnă peste 8.000 de tranzacții/oră.
Clienții care folosesc BT24 au între 25 şi 40 de ani, sunt cu studii cel puțin medii, au timp liber limitat, sunt persoane pasionate de tehnologie, interesate de shopping şi de banking online.
Despre Banca Transilvania:
Banca Transilvania este a doua cea mai mare bancă din România, în funcţie de active. Activitatea sa este organizată pe trei linii principale de business: Corporate, IMM şi Retail. BT are peste 7.000 de angajaţi, aproximativ 500 de sedii şi 2,2 milioane de clienţi. Strategia băncii este susţinută de acţionari internaţionali, Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD) şi IFC – Banca Mondială. Banca Transilvania a fost desemnată, în acest an, Best Bank in Romania de către publicația internațională Euromoney.