www.bancherul.ro
Publicatie online stiri bancare



Banca Transilvania vrea sa-si dubleze investitiile, in special in IT si aplicatii digitale

Autor: Bancherul.ro
2017-03-27 23:22

Banca Transilvania si-a bugetat pentru acest an investitii duble fata de 2016, cea mai mare parte urmand a fi alocate pentru dezvoltarea infrastructurilor IT si de carduri. Banca intentioneaza sa dezvolte aplicatii specifice mediului online, in contextul cresterii utilizarii serviciului de mobile banking.


Valorea investitiilor in acest an ar urma sa atinga valoarea de 364 milioane lei, conform bugetului de cheltuieli publicat de Banca Transilvania.


Anul trecut, bugetul de investitii a fost de 183 milioane lei, din care s-a realizat 120 milioane inclusiv TVA. Cea mai mare suma este alocata investitiilor in IT si carduri: 170 milioane lei.


PLAN DE DEZVOLTARE PENTRU ANUL 2017


Bugetul de Investitii pentru 2017 :


 Sucursale + cladiri 102,641
 Investitii IT si Carduri 170,497
 Hardware IT 44,623
 Software IT 83,446
 Retail si Carduri 42,428
 Hard retail carduri 30,744
 Soft retail carduri 11,684
 Securitate 37,119
 Diverse 15,950
 Proiecte special 37,955


Total investitii 364,163 mii lei cu TVA inclus


Printre obiectivele pentru acest an se regasesc urmatoarele:


- Prezenta activa in mediile online prin dezvoltarea unor aplicatii specifice, tinand cont de cresterea cererii de mobile banking si o prezenta mai dinamica in mass-media sociala


- Crearea unor produse alternative depozitelor clasice pentru care dobanzile au scazut, si incurajarea clientilor spre alte produse: unitati de fond; asigurari; alte investitii;


- O pondere de 20% din piata cardurilor din 2017;

OBIECTIVE CALITATIVE 2017:


- Automatizarea activitatilor de rutina, utilizarea instrumentelor digitale avansate;


- Simplificarea și debirocratizarea proceselor interne și, implicit, mai mult timp disponibil pentru clientii - atat în scopuri de vanzari și pentru mentinerea relatiilor existente;


- Cresterea satisfactiei clientilor bancii, prin imbunatatirea accesului la produsului si serviciile bancii si cresterea calitatii relatiei comerciale