Banca Transilvania deruleaza in luna martie o noua campanie promotionala exclusiv online, de tip Black Friday, un concept de marketing lansat de banca din Cluj, in premiera pe piata bancara, in urma cu trei ani.
Dar spre deosebire de campaniile precedente, care aveau reduceri substantiale, astfel ca banca oferea un numar limitat de produse cu pret redus, cea din aceasta luna este mai putin darnica. In consecinta, nu exista un numar limitat de produse bancare scoase la promotie, insa nici reducerile nu sunt foarte atractive.
De exemplu, astazi se vinde online cardul de debit cu poza pentru persoanele fizice, care costa 50 de lei, pentru care BT ofera, promotional, serviciul de alerte prin SMS gratuit timp de un an.
Alertele SMS pentru tranzactiile cu cardul costa 5 lei lunar, adica 60 de lei intr-un an.
Promotia de astazi pentru firme este serviciul de internet si mobile banking (BT24 Internet & Mobile Banking), oferit gratuit timp de 6 luni.
Abonamentul lunar la internet banking costa 20 de lei, astfel ca reducerea pe perioada de 6 luni este de 120 de lei.
Iata comunicatul BT:
BT lansează o nouă campanie de shopping bancar: BaBeTe
Grupul Financiar Banca Transilvania lansează în 1 martie a.c. o nouă campanie de shopping bancar, BaBeTe, care are loc exclusiv online, pe siteul BT. Banca a pregătit 9 zile de promoții, aşa încât fiecare zi din perioada 1 – 9 martie a.c. vine cu reduceri pentru clienții băncii, precum şi pentru cei care doresc să lucreze de acum înainte cu BT.
Oferta cuprinde produse şi servicii integrate, dedicate persoanelor fizice şi companiilor – credite, carduri, brățara BT contactless, Internet Banking şi Mobile Banking, leasing etc.
Conceptul BaBeTe a fost inspirat de sărbătoarea autohtonă Babele. Conform tradiției, românii aleg o zi din perioada 1 – 9 martie pentru a fi “baba” lor şi, în funcție de cum este vremea în data respectivă, se spune că aşa va fi anul pentru ei. Prin BaBeTe, banca transformă zilele capricioase ale începutului de primăvară în zile norocoase de shopping bancar.
Lista de cumpărături online de BaBeTe:
Pentru persoane fizice:
Împrumuturi de nevoi personale; credite de nevoi personale cu asigurare de viață şi somaj;
Carduri Star Forte; Carduri de debit personalizate cu poză + SMS Alert (serviciu prin care se primesc prin telefon informații despre statusul tranzacțiilor cu cardul şi despre intrările de bani în cont);
Brățara contactless – lansată de BT în premieră în România, în 2016;
Abonament la BT24 Internet Banking şi Mobile Banking;
BT Sign Up - deschidere online a unui cont în lei, cu card de debit ataşat + SMS Alert;
BT Trade – serviciu de tranzacționare busieră;
Salariu la Banca Transilvania + Card de debit Visa Electron.
Pentru companii mijlocii şi mici:
Leasing pentru Femeia Antreprenor;
Opel Corsa în Leasing Operational;
Abonament la BT24 Internet Banking şi Mobile Banking pentru clienții persoane juridice și persoane fizice autorizate, respectiv pentru medici;
BT Alert – serviciu prin care se primesc pe telefon informații despre soldul zilnic al contului, încasări, cecuri şi biletele la ordin etc. (pentru persoane juridice, respectiv pentru medici);
BT Mic – împrumuturi care ajută afacerile mici să crească. Fără avans chiar şi pentru pentru firmele noi, care au minim 3 luni de activitate;
Contul Primul An Gratuit plus BT Alert – o serie de gratuități pentru firmele aflate în primul an de activitate;
CIP Online – platformă BT online prin care se pot obține rapid informații despre incidente de plată.
Sergiu Mircea, Director Marketing şi Comunicare, Banca Transilvania: “Cu BaBeTe, dezvoltăm conceptul de shopping bancar, lansat de Banca Transilvania acum trei ani, în premieră pe piața noastră. Ne inspiră sărbători sau anumite subiecte pentru a transforma o parte din oferta băncii în promoții. Toate campaniile noastre de shopping bancar - Bank Friday, DragoBT, Banksylvania, Un Mai Muncitoresc şi Bank to School - sunt pentru noi momente în care încercăm să aducem produsele bancare mult mai aproape de clienți, prin discount-uri şi printr-o comunicare mai puțin convențională”.
Pe Blogul BT este prezentată povestea campaniei BaBeTe, de la idee la implementare.