Raiffeisen copiaza campania tip Black Friday lansata in premiera pe piata bancara romaneasca de Banca Transilvania (BT), in urma cu doi ani, cand banca a oferit diverse produse si servicii, exlusiv online, cu reduceri substantiale.
Prima campanie tip Black Friday a unei banci romanesti, Bank Friday de la Banca Transilvania, a avut un succes urias: 100 de credite pentru IMM-uri vandute in doar 15 minute, peste 4000 de aplicatii intr-o zi! (vezi aici detalii)
Si in acest an Banca Transilvania si-a facut reclama pe Facebook pentru promotia Black Friday, care urmeaza sa se deruleze in perioada 22-24 noiembrie.
Raiffeisen a anuntat ca va incepe campania tip Black Friday dupa cea a BT, in perioda 24-29 noiembrie, in cadrul careia va oferi, exlusiv online, cu diverse reduceri, credite de nevoi personale, carduri de credit si pachete de cont curent pentru persoane fizice si IMM-uri.
Ciudat este ca bancile isi deruleaza promotiile tip Black Friday dupa cele ale comerciantilor, care s-au desfasurat vinerea trecuta.
Firesc ar fi fost ca bancile sa vina cu oferte de carduri de credit, credite de consum si servicii de plati online si cu cardul inainte ca oamenii sa-si faca diverse cumparaturi de Black Friday.