Cativa clienti ai BRD s-au plans, pe site-ul Reclamatiibanci.ro, precum si pe pagina de Facebook a bancii, ca in ultimele doua zile aplicatiile de internet si mobile banking myBRD au avut probleme de functionare.
“Este a doua zi de cand nu funcţionează MyBRD, am sunat la banca si mi s-a spus ca stiu de problemă. Eu platesc pentru a avea acces la aceasta aplicatie si nu pot intra pentru a face tranzactii, de a consulta conturile s.a.m.d. Ce este de facut?”, a intrebat un client BRD, pe Reclamatiibanci.ro.
El a precizat ca dupa ce intra in aplicatia de mobile banking, aparea un ecran negru si nu putea efectua nicio operatiune.
Alti doi clienti ai BRD au reclamat, ieri si astazi, pe pagina Facebook a bancii, ca nu functioneaza mybrdnet. Banca le-a raspuns ca serviciul este functional, iar daca au probleme de utilizare, sa lase un numar de telefon pentru a fi contactati de reprezentantii bancii.
Reprezentantii BRD, contactati de Bancherul.ro, au precizat ca serviciile de internet si mobile banking nu au avut probleme de functionare, insa aseara a avut loc o operatie de “mententanta evolutiva anuntata in prelabil”:
“Aseara intre orele 22:00 si 23:30 a fost o operatie de mentenanta evolutiva, anuntata in prealabil utilizatorilor MyBRD prin mesaj in aplicatii. In afara de acest interval, aplicatiile au functionat tot timpul.
Daca clientul a avut probleme in afara acestui interval, poate fi vorba despre altceva - poate parola expirata, etc. Sa ne scrie pe Facebook sau sa sune, sa vedem concret despre ce este vorba.”