La departamentul de reclamatii al Volksbank nu raspunde nimeni? |
Autor: Bancherul.ro 2008-11-19 11:51 |
|
Scadentare intocmite gresit, operatiuni de schimb valutar facute fara acordul clientului, lipsa de comunicare cu clientul pentru a-l anunta, a-i explica si a-i rezolva problemele. Cam asa se rezuma relatia dintre Volksbank si un client al sau, relatata mai jos de un cititor:
"Buna ziua,
Va relatez pe scurt problemele mele cu aceasta banca.
1. In septembrie am luat un credit pentru achizitionarea unei masini.
Pe 5 septembrie s-a semnat contractul, si conform scadentarului prima zi de plata e 3.11.2008, ultima fiind 01.10.2012 ( 48 luni ).
Am achitat in 30.10.2008, valoarea din scadentar.
Azi 11.11.2008, verificind contul, am observat ca mi-au extras din contul de RON si s-a facut un schimb valutar de 400 CHF, fara aprobarea mea. Am sunat la filiala si m-au trimis la sediul central, unde am aflat ca de fapt scadentarul a fost facut gresit si ca prima rata trebuia platita in 01.10.2008.
Toti angajatii VOLKSBANK se discupla de orice problema, mai mult decat atat, dupa ce am vorbit cu ei o ora la telefon, mi-au trimis un nou scadentar decat cel pe care l-am semnat si m-au asigurat ca nu va mai fi nici o problema.
Ce ma sfatuiti sa fac in acest caz? Am facut si o reclamatie la ANPC , as fi vrut si la departamentul de reclamatii VOLKSBANK, dar nu raspunde nimeni ( voi face in scris oricum )
2. In data de 20.10.2008 am facut online OP-uri catre trezoreria statului in valoare de 2600 RON. A doua zi, observ ca mi s-au mai luat din cont inca 2600 RON pentru aceleasi plati. Ma intreb ce s-ar fi intamplat daca nu verificam contul?Pana la urma s-a rezolvat dupa ce le-am zis sa rectifice greseala.
Mentionez ca nu am fost instiintata niciodata de ce s-a intamplat, a trebuit sa descopar eu si sa ii sun.
Cum ar putea fi penalizati acesti incompetenti?"
|
|