OTP Bank România anunta ca lansează o nouă ofertă specială pentru pachetul POS, destinat clienţilor persoane juridice: 50% reducere la comisionul de procesare, pe o perioadă de șase luni și, suplimentar, 3 luni de gratuitate a pachetului POS, pentru clienţii din segmentul „e-commerce”.
OTP Bank si-a majorat numarul de POS-uri, pe fondul achizitiei Millennium Bank si a cresterii organice, jumatate dintre acestea fiind de tip contactless. (vezi aici detalii)
Banca mai precizeaza urmatoarele intr-un comunicat:
Pachetul POS de la OTP Bank România pune la dispoziția clienţilor persoane juridice şi celor din categoria profesiilor liberale, numeroase avantaje, precum:
- instalarea și administrarea gratuită a terminalului POS cu tehnologie „contactless”;
- administrarea conturilor curente, indiferent de numărul acestora sau valuta în care sunt deschise;
- abonament OTPdirekt gratuit (internet banking, SmartBank, contact center şi alerte SMS) pentru un utilizator;
- comision zero pentru ordinele de plată intrabancare în lei realizate prin OTPdirekt;
- 10 ordine de plată interbancare gratuite/ lună, în lei, realizate prin OTPdirekt.
OTP Bank România a redus cu 50% comisionul de procesare în primele 6 luni de utilizare a noului pachet POS. Astfel, pentru rulaje lunare POS de minimum 10.000 de lei, comisionul este de 0.35% (faţă de 0.7% standard), iar pentru rulaje POS mai mici de 10.000 RON, comisionul este de 0.45% (de la 0.9% standard).
Clienții care desfăşoară activităţi în domeniul comerţului electronic beneficiază, suplimentar, de gratuitate în primele 3 luni de utilizare a pachetului POS. Utilizatorii seviciului e-commerce se bucură de asistenţă tehnică specializată la configurarea website-urilor şi procesarea tranzacţiilor prin carduri pe internet, la standardele 3D Secure furnizate de Visa şi MasterCard, pentru limitarea riscului de fraudă prin card. Mai mult, decontarea tranzacţiilor POS este realizată în termen de o zi lucrătoare.
„Pe o piata tot mai dinamica, OTP Bank răspunde cerinţelor operaţionale ale companiilor în ceea ce priveşte acceptarea la plată a cardurilor bancare, oferindu-le infrastructura necesară, plus o varietate de servicii complementare, la standarde superioare de calitate şi în condiţii comerciale avantajoase. Intenţia noastră este aceea de a acoperi necesarul de servicii bancare al companiilor, din poziţia de partener de încredere al acestora”, a declarat Adrian Chichiţă, Director Carduri, OTP Bank România.
OTP Bank România, subsidiară a OTP Bank, cel mai mare grup bancar independent din Europa Centrală şi de Est, este un furnizor integrat şi auto-finanţat de servicii financiare. Cu o abordare definită prin responsabilitate, angajament şi profesionalism, OTP Bank România înțelege nevoile clienților şi contextul actual al pieţei şi este un partener de încredere în furnizarea de servicii financiare.
OTP Bank oferă servicii financiare universale în Ungaria, România, Muntenegru, Croaţia, Bulgaria, Rusia, Ucraina, Slovacia şi Serbia, pentru mai mult de 13 milioane de clienţi, prin intermediul unei reţele teritoriale de aproape 1500 de unităţi, ATM-uri şi canale electronice.