Raiffeisen Bank si-a lansat un nou site, cu un design la moda, cu fotografii pe toata pagina, text si sectiuni de dimensiuni mari, in care a introdus si noi sectiuni utile pentru clientii sai, precum un chat in timp real la care clientii pot pune diverse intrebari si obtin rapid raspuns.
Am testat astazi chat-ul si a fost OK: raspunsul l-am primit in doar cateva secunde. Astfel am aflat ca Raiffeisen nu acorda credite romanilor care lucreaza in strainatate.
Dintre bancile mari romanesti (BCR, BRD, BT, UniCredit, CEC, ING), niciuna nu mai are o astfel de optiune, lansata in premiera pe piata bancara de catre micuta banca inovatoare Libra Internet Bank.
Chat-ul este extrem de util pentru clientii bancii mai ales in cazul reclamatiilor, un cuvant de negasit pe noul site Raiffeisen, ca de altfel si in cazul altor banci. Poate pentru ca bancherii au in continuare prejudecata ca reclamatiile le fac rau si le e rusine cu ele, in loc sa le exploateze cat mai bine pentru a-si imbunatati serviciile.
Totusi, aici trebuie sa dam Cezarului ce este al Cezarului: Raiffeisen este printre putinele banci care-si publica in raportul anual numarul reclamatiilor primite si a celor rezolvate.
Nu ar strica insa, ba chiar ar fi foarte util pentru toata lumea, ca Raiffeisen sa-si puna pe site si o sectiune speciala dedicata reclamatiilor. Mai ales ca stim ca nu sunt putine, de la Reclamatiibanci.ro.
[1]
Revenind la noul site Raiffeisen, acesta mai contine selectoare pentru diverse produse, cum ar fi cardurile de credit sau creditele, prin care banca ghideaza potentialul client sa-si aleaga produsul potrivit, in functie de o serie de elemente, precum nivelul venitului sau preferintele personale in privinta cumparaturilor, asigurarilor sau economisirii.
De asemenea, ca si pe site-urile altor banci, clientii pot aplica online pentru produse, prin inserarea unor date personale si de contact, urmand a fi contactati ulterior de reprezentantii bancii.