"Nu pot sa verific contul online. Cand intru pe BRD Net imi apare urmatorul mesaj: conexiunea nu este sigura. Puteti sa-mi spuneti daca e o problema cu internet bankingul BRD?", intreaba un cititor pe site-ul Reclamatiibanci.ro, dedicat educatiei financiare si rezolvarii problemelor dintre banci si clientii acestora.
Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro:
Am transmis reprezentantilor BRD (purtatorul de cuvant), prin telefon, sesizarea dumneavoastra, in momentul in care am primit-o, ieri in jurul orei 15, dar din pacate nu am primit raspuns nici macar astazi.
Ieri am verificat si eu accesul la site-ul BRD si la serviciul de mobile banking si am vazut ca intr-adevar sunt probleme de conexiune. Dupa cum vedeti si in imagine, cand am incercat sa accesez site-ul BRD, am primit mai multe erori. Doar la a treia incercare site-ul s-a afisat.
Am verificat apoi aplicatia mobile banking a BRD (myBRD Mobile) care de asemenea, mi-a dat eroare (network error), fara sa pot sa o accesez in cursul zilei de ieri, 15 octombrie, in jurul orei 15.
Pana la urma am aflat la call-center-ul BRD ca intr-adevar, ieri, timp de 4 ore (posibil chiar mai mult) intreg sistemul informatic al BRD, nu doar serviciile de internet banking (myBRD Net) si mobile banking (MyBRD Mobile), a avut probleme tehnice si nu a functionat.
Vezi aici raspunsul integral
Probleme cu banca? Scrie-ne aici si te ajutam!