"Ieri am incercat sa-mi fac un credit la BCR, si spre surprinderea mea, am constatat ca sunt raportata la Biroul de credit, de catre Cetelem, incadrata in categoria de intarziere 5.
Am sunat la Cetelem, si mi-au transmis, ca este o greseala din partea lor, si se va remedia in maxim 15 zile.
Insa eu, din cauza greselii lor, nu am mai reusit sa-mi fac acest credit care pentru mine era foarte important, peste 15 zile nu mai are nici o relevanta. Ce e de facut?", intreaba un cititor al site-ului Reclamatiibanci.ro, dedicat educatiei financiare si rezolvarii problemelor dintre banci si clientii acestora.
Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro
Puteti solicita Cetelem despagubiri in cazul in care considerati ca ati suferit de pe urma greselii facute de ei. Va sfatuiesc ca mai intai sa incercati sa rezolvati problema pe cale amiabila cu compania, iar daca nu obtineti satisfactie, sa recurgeti la Autoritatea pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) sau la o instanta judecatoreasca.
Vezi aici raspunsul integral
Probleme cu banca? Scrie-ne aici si te ajutam!