Compania de credite de consum Provident Financial România anunță lansarea competiției dedicate mediului antreprenorial “Afacerea ta”. Antreprenorii interesați să-și dezvolte afacerea pot câștiga, până pe 7 iunie, 3 premii a câte 1.000 de euro și 10 ore de consultanță de business cu Marius Ghenea, unul dintre cei mai cunoscuți antreprenori și business angels din România, se precizeaza intr-un comunicat al Provident.
Desfășurată pe Siguranță Financiară, centrul online de resurse de educație financiară și antreprenorială susținut de Provident, competiția “Afacerea ta” își propune să încurajeze mediul antreprenorial, unul dintre cele mai dinamice segmente economice din România.
Pentru a putea fi înscrise în competiție, afacerile trebuie să aibă o cifră de afaceri de cel mult 50.000 de euro în 2014 și până la 5 angajați. Regulamentul integral al competiției și formularul de înscriere sunt disponibile pe www.sigurantafinanciara.ro/afacereata. Un juriu compus din specialiști din mediul de business și condus de Marius Ghenea va evalua afacerile și va desemna cele trei business-uri câștigătoare la finalul lunii iunie.
Unul din cinci români consideră contextul economic din ultimii ani oportun pentru dezvoltarea unei afaceri, iar investiția în propriul business este considerată printre cele mai avantajoase din economie de către 47% dintre români, potrivit unui studiu efectuat de Novel Research la inițiativa Provident Financial România, la finele anului 2013.
“În ultimii ani, România s-a remarcat prin dezvoltarea accelerată a antreprenoriatului, fiind un adevărat incubator de start-up-uri în cele mai variate domenii, de la tehnologie și până la cosmetice, produse bio sau obiecte handmade. Ne dorim să susținem micii antreprenori atât prin inițiative precum “Afacerea ta”, cât și prin diversificarea ofertei noastre de produse și servicii, pe care o avem în vedere pentru viitor”, a declarat Viktor Boczán (foto), directorul general al Provident Financial România.
Provident lansează competiția “Afacerea ta” ca o extensie a campaniei comerciale “Fotografa”, care spune povestea unei tinere pasionate de fotografie care, cu un împrumut simplu, la momentul potrivit, își transformă hobby-ul într-o mică afacere. Spotul face parte din campania de repoziționare demarată în 2013 sub sloganul “Când este important pentru tine”.