BNR organizeaza concursuri pentru ocuparea unor posturi in directiile de comunicare, statistica, operatiuni de piata, buget si analiza financiara, protectia valorilor, in total 9 oameni. Termenul limita pentru inscrieri este 3 aprilie.
La directia statistica, serviciul administrare date, vor fi angajate doua persoane care se vor ocupa, printre altele, de monitorizarea transmisiilor de date in Sistemul de Raportare la Banca Nationala a Romaniei (SIRBNR) si vor rula rapoarte de control pentru monitorizarea activitatii de gestiune a nomenclatoarelor.
Candidatii trebuie sa aiba studii superioare absolvite cu examen de licenta in profilul informatic, economic sau tehnic si experienta profesionala de minim 2 ani pe functii cu studii superioare. Experienta in domeniul IT si in implementarea, configurarea si utilizarea de aplicatii informatice economice constituie un avantaj.
La serviciul relatii mass-media si serviciul website şi comunicare online, din cadrul directiei de comunicare, BNR angajeaza trei comunicatori care se vor ocupa, printre altele, de monitorizarea articolelor publicate in presa scrisa si online care reflecta activitatea si deciziile BNR, pe care le include in Revista presei, precum si la optimizarea activității de comunicare externă pe platformele online a BNR (website, rețele de socializare etc).
Angajatii din cadrul serviciului mass-media vor monitoriza permanent, pe baza unui grafic stabilit, dezbaterile din media audio-vizuala care se refera la activitatea BNR si realizeaza un sumar al principalelor subiecte discutate.
Pentru aceste posturi sunt necesare studii absolvite cu examen de licenta, de preferinta in stiintele comunicarii sau stiinte economice si experienta profesionala de minim un an pe posturi cu studii superioare, cunoasterea aprofundata a limbii romane, cunoasterea limbii engleze.
BNR organizeaza concurs si pentru ocuparea unui post de referent de specialitate cu contract de munca pe durata nedeterminata la directia opeatiuni de piata, serviciul executia operatiunilor de piata.
Printre atributiile principale ale acestui post sunt fectuarea activităţii de back-office pentru execuţia operaţiunilor specifice băncii centrale, inclusiv elaborarea cadrului operaţional si procesarea în vederea decontării a operaţiunilor valutare, monetare, de credit, iniţiate în front-office şi a celor iniţiate în back-office (încasări, plăţi, schimburi valutare, transferuri ale Băncii Naţionale a României, ale statului şi ale Comisiei Europene);
Sunt necesare studii superioare absolvite cu examen de licenţă în ştiinţe economice, cu media de absolvire de minimum 8, calculată ca medie aritmetică a notei obţinute la examenul de licenţă şi media anilor de studii, precum si experienţă profesională de minimum 3 ani pe funcţii cu studii superioare.
Si la Direcţia Buget şi Analiză Financiară, Serviciul buget şi analiză financiară va fi angajata o persoana care se va ocupa in principal de centralizarea și verificarea datelor pentru elaborarea/rectificarea bugetului de venituri şi cheltuieli al Băncii Naționale a României şi urmărirea execuţiei acestuia, în colaborare cu responsabilii de buget ai centrelor de cost;
Pentru datalii privind inscrierea la concurs vizitati pagina BNR dedicata carierei.