În localitatea Cristian, la câțiva kilometri de orașul Brașov, compania Rom Paper deține una dintre pricipalele unități de producție a șervețelelor din țară, un proiect antreprenorial 100% românesc pentru a cărui dezvoltare proprietarii au contat exclusiv pe facilitățile oferite de EximBank, anunta banca intr-un comunicat.
Recent, banca a acordat companiei o nouă finanțare în valoare totală de peste 1,5 milioane de lei destinată achiziționării unei linii automate de producţie a şerveţelelor care va permite societății să-și crească productivitatea și să-și diversifice gama de produse.
”Această colaborare este una specială pentru noi pentru că avem un partener care, în condițiile actualului context economic în care antreprenoriatul atrage tot mai mult speranțele pentru revigorare economică, se poate constitui ca un veritabil model pentru afacerile de familie. Claudiu și Nicoleta Puchin, doi foști profesori, demonstrează că ideile bune se pot transforma oricând în afaceri viabile – așa cum este a lor, iar, dacă ai alături și o bancă ce îți înțelege cerințele și se adaptează nevoilor tale, atunci succesul nu va întârzia să apară. De patru ani, Rom Paper este client exclusiv al EximBank, ceea ce demonstrează încă o dată că banca poate reprezenta o resursă de exploatat pentru firmele cu proiecte pe termen lung”, a spus Traian Halalai, președintele EximBank.
Colaborarea Rom Paper cu EximBank a început cu acordarea unei finanțări de 364.000 de lei cu dobândă subvenționată, Credit pentru femeia antreprenor. Au urmat apoi alte facilități - credite de investiții, sau linii de credit - care, alături de surse proprii și fonduri nerambursabile, au contribuit la extinderea afacerii.
”În ultimii 5 ani afacerea noastră s-a dezvoltat consistent și am reușit să creștem constant chiar și în plină criză. În 2013 de exemplu, cifra de afaceri a crescut cu aproape 40% față de 2012. Suntem încrezători că vom continua trendul ascendent, mai ales că finanțarea EximBank ne va permite să avem dotarea tehnică necesară pentru realizarea de produse diversificate şi de calitate și să lansăm un nou brand propriu de produse de hârtie de uz casnic - Mototol. Credem că toate cele patru game Mototol, care se se bazează pe o materie primă superioară, vor surprinde cupărătorii cu designul special al ambalajelor - al căror element central sunt ghemotoacele de hârtie, dar și cu mesajul brandului: Mototol de ajutor”, a spus Claudiu Puchin, administratorul Rom Paper.