Garanti Bank anunta ca a incheiat un acord cu PayPoint pentru pentru colectarea plăților aferente extraselor de cont lunare pentru cardul de credit al băncii, Bonus Card. Posesorii de Bonus Card își pot plăti acum datoriile pentru cardul de credit, cu numerar, la casele de marcat ale magazinelor unde se afla terminalele PayPoint, în trei pași simpli:
1. Clientul se prezintă cu extrasul de cont pentru Bonus Card în magazinul partener PayPoint
2. Vânzătorul scanează codul de bare de pe extras și încasează în numerar suma datorată
3. Terminalul PayPoint emite o chitanță de confirmare a plății, care conține toate detaliile tranzacției.
Terminalele PayPoint se găsesc în peste 8.350 magazine de proximitate din întreaga ţară, atât în zonele urbane, cât şi în cele rurale. Pentru a identifica cel mai apropiat magazin partener PayPoint, consumatorii pot consulta website-ul www.paypoint.com/romania, secţiunea Localizare Comerciant.
"Obiectivul nostru este de a îmbunătăți constant nivelul de satisfacție al clienților noştri. Astfel, ne bucurăm să semnăm acest parteneriat cu PayPoint, intenția noastră fiind să le oferim posesorilor de Bonus Card opțiuni de plată a extrasului de cont lunar convenabile, comode, eficiente din punct de vedere al timpului și ușor de folosit", a declarat Emre Unal – Director Carduri Garanti Bank.
"Acest parteneriat vine în întâmpinarea utilizatorilor Bonus Card cu o soluţie flexibilă şi modernă pentru plata extraselor de cont lunare. Suntem convinşi că avantajele sistemului PayPoint vor fi extrem de apreciate de clienţii Garanti Bank, întrucât răspund nevoilor de transparenţă, siguranţă şi comoditate, aspecte atât de importante mai ales atunci când vine vorba de servicii financiare. Plăţile pot fi efectuate în toate cele peste 8.350 de magazine de proximitate cu program prelungit, concomitent cu efectuarea cumpărăturilor zilnice, iar economisirea timpului, lipsa efortului sau a costurilor suplimentare sunt doar câteva din beneficiile ce recomandă serviciile noastre", a declarat Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint România.
Bonus Card este un produs unic în România, fiind cel mai complex instrument de plată din piață, atât pentru posesorii de card, cât și pentru comercianți. Posesorii de card acumulează bonus ori de câte ori fac o tranzacție, atât în ţară cât şi în străinătate, iar bonusul reprezintă bani care pot fi folosiți ulterior pentru cumpărături gratuite în rețeaua magazinelor partenere Bonus Card.
De asemenea, clienții pot alege să plătească în rate fără dobândă, beneficiind de flexibilitate în alegerea numărului de rate, în funcție de nevoile personale. Bonus Card deține o rețea complexă de magazine partenere în toată țara, formată din peste 5.000 de comercianți. Bonus Card poate fi de asemenea utilizat pentru a refinanța orice card de credit sau împrumut de nevoi personale contractat de la alte bănci, fie în 36 de rate fără dobândă, fie cu o perioadă de grație de 6 luni și o reducere de 10%.
Aproape 40 de milioane de tranzactii la PayPoint
PayPoint a anuntat recent ca a înregistrat in Romania, în decursul ultimului an financiar 2013-2014 incheiat in martie, un volum de 39,1 de milioane tranzacţii plăţi facturi, în creştere cu 53,5% comparativ cu anul precedent.
"Performanţele PayPoint au fost puternic susţinute de diversificarea portofoliului de servicii puse la dispoziţie consumatorilor, de creşterea numărului de furnizori parteneri şi, totodată, de optimizarea reţelei magazinelor ce poartă însemnele PayPoint. În decursul anului financiar, compania a semnat contracte cu cincisprezece noi furnizori parteneri, iar prin reţeaua punctelor de plată PayPoint se pot face în prezent plăţi pentru toţi jucătorii mari de pe piaţă. Concomitent cu consolidarea domeniilor în care deja opera, compania a intrat şi pe segmente noi de afacere, oferind consumatorilor posibilitatea de a plăti contravaloarea rovinietei prin terminalele multifuncţionale PayPoint din toată ţara. Pentru a aduce aceste servicii aproape de cât mai mulţi consumatori, reţeaua PayPoint a atins 8.354 puncte de plată la nivel naţional la finalul anului financiar 2013-2014, în creştere cu 13,8% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent", a anuntat compania intr-un comunicat.