Cea mai hoata banca!", se plange cineva intr-o postare pe pagina de Facebook a UniCredit Tiriac Bank. Banca reactioneaza: „Buna, Alex, daca ne spui intr-un mesaj privat ce s-a intamplat si cum te putem ajuta...” „Dar de ce in mesaj privat? Acum, aici”, vine replica acestuia, in doua puncte:
1. Desi Euriborul a scazut la minimul istoric (dupa criza), voi ati crescut dobanda si inca binisor. Probabil noi care am luat credite de la voi platim pierderile scaderii dobanzilor la lei, ori platim avionul donat de Tiriac.
2. Desi creditul are dobanda si comision de administrare lunar, ce mai inseamna cei 90 de lei anual?”
Banca a replicat: „Alex, iti multumim ca ne-ai spus ce problema ai intampinat in relatia cu noi, dar te asiguram ca intentia UniCredit Tiriac este de a trata cu seriozitate orice nemultumire a clientilor sai. Te rugam sa ne trimiti intr-un mesaj privat cateva elemente de identificare ca sa-ti oferim un raspuns concret la ce ne spui aici.”
Alex n-a mai reactionat: fie a vrut doar sa-si verse naduful, fie a apelat la mesajul privat.
Noi suntem curiosi cat de serios a tratat banca nemultumirea clientului.
Iata ce spun reprezentantii UniCredit Tiriac Bank
“UniCredit Tiriac Bank este prezenta pe reteaua de socializare tocmai pentru a putea comunica mai usor cu clienti si utilizatori. In acest sens, am deschis si prima e-Sucursala integrata paginii oficiale pe Facebook, unde clientii pot intra non-stop in legatura cu banca, prin intermediul unui chat securizat. In cazul de fata, am procedat in concordanta cu reglementarile, care presupun pastrarea confidentialitatii si i-am cerut clientului mai multe detalii in privat.
UniCredit Tiriac Bank acorda un raspuns tuturor solicitarilor primite. Pentu noi, pagina de Facebook este un instrument eficient pentru interactiunea rapida cu clientii si nu un simplu canal de expunere”.