Aplicaţia de Internet banking pentru companii, BRD@ffice, a fost optimizată prin adăugarea unor noi funcţionalităţi, anunta BRD intr-un comunicat.
Utilizatorii pot astfel constitui noi tipuri de depozite şi au acces la condiţii preferenţiale pentru operaţiunile de schimb valutar. Pentru a spori flexibilitatea în utilizare au fost aduse îmbunătăţiri în administrarea plăţilor prin semnarea colectivă/selectivă a acestora, prin noi opţiuni de căutare a partenerilor definiţi la nivelul aplicatiei şi a fost introdus un nou format de descărcare a extrasului de cont, care permite editarea informaţiilor.
Serviciul BRD@ffice asigură:
- Informaţii actualizate în timp real despre soldul conturilor
- Procesarea online a plăţilor recepţionate, inclusiv în weekend şi în zilele nelucrătoare
- Reduceri de 35% la comisioanele standard aferente plăţilor
- Gratuitate la transferurile iniţiate prin BRD@ffice între conturile proprii
Numărul total al utilizatorilor serviciului BRD@ffice a crescut în 2013 cu 12% faţă de sfârşitul anului 2012, depăşind 50.000, în timp ce valoarea tranzacţiilor a înregistrat creşteri de peste 40% în aceeaşi perioadă.
„Încercăm să ne adaptăm în permanenţă nevoilor exprimate de clienţi, astfel încât să îmbunătăţim continuu capacităţile aplicaţiilor noastre de online si mobile banking şi să încurajăm astfel utilizarea acestora”, a declarat Bogdan Spuza, Directorul executiv al departamentului Marketing şi Managementul Produselor din cadrul BRD, se mai arata in comunicatul bancii.