Banca Transilvania are în portofoliu 2 milioane de carduri, fiind unul dintre cei mai mari emitenţi de carduri din România. În funcţie de volumele de tranzacţii generate prin utilizarea cardurilor BT de către clienţi, cota de piaţă este de 17%, anunta banca intr-un comunicat.
"Comparativ cu 2012, BT a înregistrat în acest an creşteri semnificative privind volumele totale tranzacţionate cu cardul (+13%); numărul plăţilor la comercianţi, efectuate cu cardul (+25%); volumele tranzacţiilor e-commerce (+260%) şi numărul de tranzacţii e-commerce (+430%). Oferta băncii cuprinde 16 tipuri de carduri, destinate persoanelor fizice şi companiilor. Banca Transilvania are o reţea de 18.500 de POS-uri şi aproape 900 de bancomate", precizeaza banca in comunicat.
"STAR BT, rate fără dobândă sau puncte de fidelitate pentru cei care au carduri Cardurile STAR BT – incluse în programul de loialitate STAR BT (www.starbt.ro) – aduc clienţilor posibilitatea de a face cumpărături în rate fără dobândă, respectiv puncte de fidelitate la fiecare tranzacţie. Din cadrul acestui program fac parte 5.500 de locuri de achiziţii, în întreaga ţară. STAR BT a generat, de la lansarea sa de acum doi ani şi jumătate, o creştere cu 130% a plăţilor la comercianţi cu cardurile BT incluse în program. În plus, două din trei tranzacţii cu cardurile STAR BT reprezintă plăţi la comercianţi", mai precizeaza banca in comunicat.
"BT a primit, recent, patru premii pentru rezultatele înregistrate de activitatea de carduri. VISA Europe a acordat băncii premiul „POS Growth Champion”, pentru cea mai bună dinamică a creşterii tranzacţiilor cu cardurile BT, la comercianţi, respectiv „SME Sales Champion”, pentru cea mai bună performanţă privind acceptarea la POS privind clienţii IMM. În cadrul cadrul Galei Premiilor eCommerce, Banca Transilvania a primit alte două titluri, pentru “Cea mai bună evoluţie pe e-commerce a unei bănci în 2013” şi “Cel mai mare număr de magazine e-commerce înrolate”, mai precizeaza banca in comunicat.