Dupa ce un numar de 8 persoane au reclamat ca li s-au furat bani si bunuri din casetele de valori din sucursala BCR din Pitesti, banca precizeaza, intr-un comunicat, ca pana acum nu exista nicio dovada privind implicarea angajatilor in aceste cazuri.
Pe de alta parte, in urma acestui incident, banca a decis sa initieze o revizuire completa a standardelor de securitate si a procedurilor aferente in cadrul tuturor unitatilor BCR in care se afla casete de valori.
Iata comunicatul BCR:
"Siguranta serviciilor BCR pentru clienti este pe primul loc, iar toleranta fata de astfel de incidente este zero. Specialistii bancii colaboreaza intens cu Politia si a pus la dispozitia anchetatorilor toate probele materiale si înregistrarile electronice pentru stabilirea adevarului.
Asteptam finalizarea anchetei, pana in acest moment neexistand nicio dovada despre implicarea unor angajati ai bancii in incidentele reclamate.
Banca nu are obligatia legala de a acoperi pierderile clientilor, dar consideram ca avem obligatia de a evalua orice factori si proceduri interne care ar fi putut influenta aparitia incidentului. Vom trata orice obligatie morala in sensul despagubirii clientilor in mod responsabil si echilibrat cu ajutorul organelor acreditate.
In urma incidentului, facem o revizuire completa a standardelor de securitate si procedurilor aferente in cadrul tuturor locatiilor unde oferim acest serviciu.
Reamintim faptul ca banca ofera serviciul de inchiriere a casetelor de valori fara a solicita clientilor declararea continutului acestora; clientii sunt singurii care cunosc ce contin si cat valoreaza bunurile din casetele de valori proprii.
Conform procedurii, clientii NU sunt insotiti de personalul bancii in momentul deschiderii efective a casetelor de valori, astfel incat functionarii bancii nu pot vedea in niciun fel continutul acestora."