Banca Transilvania anunta ca si-a sporit cu 23% numarul clientilor care utilizeaza serviciul de internet banking, a caror numar a ajuns la 360.000 de persoane, reprezentand 10% din numarul total al clientilor bancilor estimat de banca pe acest segment.
Comunicatul de presa al Bancii Transilvania:
"BT24, serviciul de Internet Banking al Băncii Transilvania, are în prezent peste 360.000 de utilizatori, banca având o cotă de piaţă care depăşeşte 10% pe acest segment. În ceea ce priveşte BT24 Mobile Banking, peste 40.000 de persoane folosesc acest serviciu, cota de piaţă a băncii fiind de 28%.
Având în vedere potenţialul i-banking-ului, obiectivele Băncii Transilvania au în vedere creşterea, în continuare, a numărului de clienţi BT care folosesc BT24, respectiv integrarea de noi facilităţi, aşa încât clienţii să aibă online acces la toate produsele şi serviciile de bază ale BT.
Creşteri BT24, în comparaţie cu finalul anului trecut:
- cu 23% mai mulţi utilizatori ai serviciului de Internet Banking şi cu 50% mai mulţi utilizatori de Mobile Banking;
- cu 35% mai multe tranzacţii derulate prin Internet Banking şi Mobile Banking;
- cu 30% valoare mai mare a tranzacţiilor derulate prin BT24.
Principalele operaţiuni derulate de clienţi prin intermediul BT24 sunt următoarele: plata facturilor la utilităţi, schimb valutar, plăţi în lei şi modificări ale limitelor zilnice de tranzacţionare pe carduri.
BT24 are la bază tehnologie de ultimă generaţie, aşa încât utilizatorii acestuia au la dispoziţie peste 100 de funcţionalităţi."