Reclamatia zilei la banca: Clienti BRD, nemultumiti de aplicatia de internet bankig BRD-NET |
Autor: Bancherul.ro 2013-07-12 17:41 |
|
Cativa clienti ai BRD sunt nemultumiti de aplicatia de internet banking a bancii, BRD-NET, pe care o considera greu de utilizat si fara prea multe utilitati. „Aplicatia BRD-NET este cea mai prost realizata aplicatie pentru online banking din Romania! Nu este de mirare de ce un mare procent din mailurile de tip SPAM pe care le primesc sunt tentative de phishing legate de aceasta banca! Voi renunta cu placere la serviciile acestei banci! BRD Groupe Societe Generale. Voi comunica acest lucru si prietenilor, cunostintelor si partenerilor de afaceri si, cu siguranta, ma voi indrepta catre o alta banca”, spune un client.
El considera ca login-ul este prost realizat, fara token, aplicatia are un meniu restrans, fara informatii utile in afara soldului contului, iar pentru a avea acces la sumele blocate in cont trebuie sa sune la Vocalis. „Pentru mine nu este suficient de adaptata vremurilor in care traim”, adauga el.
Un alt client nu intelege care este logica unui abonament de internet banking daca trebuie sa sune de fiecare data sa adauge un IBAN. „Cine plateste cele 10 minute asteptate la telefon cand suni la banca?”, intreaba el retoric.
„Sunt total nemultumit de serviciul de internet banking, credeam ca ING este o alegere proasta, acum tind sa cred ca am facut ceea mai mare greseala plecand de la ei. Posibil ca curand sa revin la dansie din nou si sa renunt la serviciile BRD.”, spune alt client.
|
|